Gå til innhold

Stjålet ting & tang!

Ranger emnet


Assman

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Assman

Med det samme vi er igang.. Citroen på Lamberseter (Autobjørn) gadd ikke å sette bilen min inn i natt, og hadde heller ikke byttet sideruten.. så den stod jo da ulåst på Lamberseter i natt...

 

.. DA stjal noen de to Momo stolene mine.. jaja, var jo bare de igjen da :|

 

Ekje da då du gjer verksmesteren en omgang med balltre og..?

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. det er ikke noe du kan få tatt verkstedet på der da?

om de overtok ansvaret for bilen, og ikke satt den inn, må vel de/deres forsikring betale nye stoler?

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert de samma ullhuene som stjal alt det andre, som kom tilbake etter setene.. Forbannet at dem ikke kan la andres værra i fred. Det samme skjedde med en kamerat av meg, bil på verksted, blei frastjålet 2 av 4 TSW felger.. Heldigvis var han som rappa dem dum nok til å kjøre i byen med dem samme kvelden.. håhå.. gjett om han fikk smekk :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dere at det var noen som hadde gleden av å stjele ventil hettene på sommerfelgene mine... hva skal de med dem? [/b]

 

Folk stjeler for pur faen! Gruer meg til å parkere bilen min på oppsal

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som noen på verkstedet "kjenner noen som kjenner noen". hva med å legge en heeeeelvetes dyr forsterker eller subber eller noe i forsetet på bilen, og telte sammen med kompiser borte i buskene? litt drikke, noen balltre ... og hvem vet? kanskje litt gla' vold utpå kvelden når folka kommer luskene tilbake etter godt tips om go'saker i bilen din?

 

Jeg veitdafaen...bare gjetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hos Ford-forhandleren her var de plaget med at noen stadig kom og stjal diverse ting på bilene som sto utendørs, som spredere og lignende. Selv om de hadde kamera på området klarte de ikke å se hvem de mørke skikkelsene var, så de fikk til slutt en kompis av meg til å sitte vakt over natta med balltre og full rett til å denge driten av dem.. Men merkelig nok sluttet tyvene å komme da..

 

Assman: fy faen det er virkelig synd i deg! :/ Bad karma på den bilen din..

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår