Bisarre Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Kjöpte bil i utlandet, fikk ikke prövd den skikkelig. Men den automatiske AC'en virket når jeg kikket på bilen. Viser seg at den kommer og går... Noen ganger når jeg starter bilen, slår AC'en seg på. Men så slår den seg av etter et minutt eller to, med masse dugg på rutene som resultat. Om jeg da stopper bilen, for å fjärne duggen, hender det at AC'en igjen slår seg på når jeg starter bilen igjen. Men slår seg av igjen etter kort tid...:O( Utrolig irriterende, når tempen er närmere null grader, og masse vann i lufta. Noen gode tips...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy10 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Har også hatt akurat samme problem med min s4. Men vet ikke hva problemet er, har ikke giddet å finne det ut ettersom bilen ikke er i bruk. Men jeg vet akkurat hvordan du har det, håper du finner ut av dette. Også vil jeg gjerne høre hva det var:P Siter Audi S4 2,2 92mod. Audi 100 2,3 91mod. Toyota HiLux 2,0 80mod. Ex, Audi S4 4,2 v8 92mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 lite kuldemedium. Slår ut på pressostat pga lavt trykk. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isaksa Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Kjöpte bil i utlandet, fikk ikke prövd den skikkelig. Men den automatiske AC'en virket når jeg kikket på bilen. Viser seg at den kommer og går...Noen ganger når jeg starter bilen, slår AC'en seg på. Men så slår den seg av etter et minutt eller to, med masse dugg på rutene som resultat. Om jeg da stopper bilen, for å fjärne duggen, hender det at AC'en igjen slår seg på når jeg starter bilen igjen. Men slår seg av igjen etter kort tid...:O( Utrolig irriterende, når tempen er närmere null grader, og masse vann i lufta. Noen gode tips...? er det under 3-4 grader vill ikke ac (krystallen) virke Siter Audi A6 R5 Volvo 242L 1978 Mod Audi S4 2.2TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg