Gå til innhold

bilen startet mens startsperre blinket!?

Ranger emnet


Zimmern86

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skulle idag lever min bil til møller bil.

fikk med min stefar til å slepe bilen, men da jeg prøvde å starte den, så startet den faktisk, veldig rart egentli med tanke på at startsperren blinker.

men ingenting av instrumentene funket da jeg kjørte, kom opp feilmeldinger som bla. startsperrelampen blinket, bensinlampa lyste, lampen for setebelte lyste.

kilometertelleren stod det: miles def.

utetemperaturmåleren slo seg av og på, viste fahrenheit=S

Noen som har vært borti dette problemet?

Venter spent på tlf fra møller idag..=)

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte opp møller å hørte med de, mekanikeren snakket om at han måtte bytte kombi-instrumentet på bilen, den måtte bestilles opp, og kommer på fredagen, det fantes vist 2 typer av den kombien, så de bestilte opp den de trudde skulle passe=s

hvorfor ikke bestille opp begge 2 med det samme, vis den ikke passer, må jeg vente enda ei uke.

kjipe greier.

går startsperren på bilen, går alle instrumenter, snakket med flere mekanikere og de sa at dette er en svakhet på Audi.

men håpe at æ får bila på fredag, bynne å bli lei av å busse fram å tilbake=p

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

, det fantes vist 2 typer av den kombien, så de bestilte opp den de trudde skulle passe=s

hvorfor ikke bestille opp begge 2 med det samme, vis den ikke passer, må jeg vente enda ei uke.

Det er ikke alle deler man kan returnere, og et kombiinstrument koster såpass at man nok ikke er interessert i å ligge med det på lager. Høy pris og lav omsetningshastighet er ikke måten å drive butikk på

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår