Gå til innhold

Takspoiler til Passat Stv V6TDI 4M 00

Ranger emnet

pioneer1

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få tak i takspoiler til bilen? Er plaget av at sand og støv ender opp i nøkkelhullet på bagasjeluka, samt at det samler seg på støtfangeren.

Dersom noen vet hvor jeg kan få tak i led- baklykter til denne bilen, setter jeg stor pris på tips. Har sjekket en del på Ebay, men finner ikke led lykter

2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, når det gjelder takspoiler burde du sjekke denne http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=09272&ASP=3335299&Type=VW&Model=Passat&Year=2000&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=3335299[O]Type=VW[O]Model=Passat[O]Year=2000[O]Varegruppe=0424

når det gjelder led lykter så vet jeg at fk lager, så du kan jo høre med norsk bildelesenter om det og.

eller så kan du sjekke denne linken http://search.ebay.de/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&from=R10&_trksid=m37&satitle=fk+led+passat&sacat=-1%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D3&sadis=200&fpos=Postleitzahl&sabfmts=1&saobfmts=insif&ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search , dette er eneste typen lykter fu får til passat føreløpig tror jeg.

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2004 Bmw 330d M-Tech

1998 Audi A4 1,9tdi

1992 Ford Sierra Cosworth 4x4

2003 mod passat 1.9 Tdi Highline

1992 Golf 3 vr6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett en passat med de lyktene jeg la ut, de passet meget bra på den, bilen fikk ett nyere look.. om kvaliteten er noe bedre på de enn lexus skal jeg ikke si, veit av erfaring at ettermarkedslykter ikke er den beste kvaliteten..

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takspoiler : http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=LEDL_H729&vg=817&vgpath=Varekategorier/499/954/985/9291/817 dårlig bilde av den da.. men kler bilen godt.. jeg har sånn på min..

Hvordan monteres disse? Og hva anslår dere prisen for å få den lakkert i bilens farge til å være?

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...