stian_ok Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Hei! Jeg har en Honda Accord 2,0 Ex. Av og til går den sitt eget løp når det gjelder turtall. Av og til hopper tomgangen min opp til over 2000 rpm, og jeg får da en del ettertenninger. I tillegg er den vanskli å starte etter disse ettertenningene (derfor bruker jeg bare å sleppe clutchen i 5-gir). Er det noen som har peiling hva som kan gjøre dette? Har noen ideer om det kan være falsk luft, at automat choken henger seg opp (men da stemmer det ikke med ettertenningene). Den får vel for lite bensin, derfor ettertenninger, men så fører vel ettertenningene til at den super mye bensin og blir sur. Har noen greie på slike problemer? (tempo_corvette@hotmail.com) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MJ_Speed Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 hør med folk på forum.club-honda.org Der er det sikkert flere som har mer kjennskap til akkurat denne bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MJ_Speed Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 En litt bedre link Hit Me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ok Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Takk for tipset ! Det ser ut til at forumet der vet en del om Honda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 vet at accord ex fra 85-89 hadde mye problemer med automatchoke!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg