texx Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 sleng ut bilde® av mk1'n deres her er min: Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 ett til: Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Min Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Jernet mitt! Skal snart selges forresten... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Hehe... Panelovns Golf har jeg kjørt for noen år siden. En kompis sin bil den gang. Daniel Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Dinglevims Jernet mitt! Skal snart selges forresten... hvor skal du for den ?? er det 1,8L ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Dinglevims Jernet mitt! Skal snart selges forresten... Skryt til deg... Meeeget fet bil!!!! Er ikke ofte en ser en slik urørt og pent behandlet einser. :dude: :dude: :dude: skulle du selge sa du? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Bilen er en 1.8 GTi. Må desverre selges ettersom jeg blir uten jobb og derfor ikke har råd til å ha bilen. Må bare vente på at forsikringsselskapet ordner ny frontrute, lykt, grill og lakk på panseret. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Her er min slik den ser ut idag... har kjøpt HR gewinde som kommer på iløpet av høsten, itillegg blir det andre hjul på den. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Blir det små fangere, eller clipper kit? og dorulhjul?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by TurboPolo Blir det små fangere, eller clipper kit? og dorulhjul?? Har vært inne på tanken å bytte til små fangere, men tviler at det blir noe av (med mindre noen kommer med 100% strøkne fangere som de vil bytte). Det er "Golf 1 fangere" (90 look fra Bonrath)som står på nå, slik at passformen er som den skal, ikke en Golf 2 fanger som er tilpasset og som henger og slenger. Ville nok mer hatt org fanger (eller krom fanger) samt org grill uten grillist, men kommer nok ikke til å bygge om, synes den er fin som den er nå. Og om kort tid så er vell alle Golf 1 med "old school look" så da er det vell min som skiller seg ut igjen dersom jeg beholder den som den er nå:D Planen er å kjøpe 3 delte Compomotive felger, men BBS, Revolution, OZ/JE Design har jeg også lyst på, regner med det blir 7 - 8x15. 8x13" e.l. blir for upraktisk å kjøre med, men tøft på enkelte biler. Clipper Kit?? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Hvorfor bytte ut de snasne felgene? Husker jeg så bilen mange ganger i sommer hjula er jo dritfete! Glinser jo som bare f...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by VWLOVAH Hvorfor bytte ut de snasne felgene? Husker jeg så bilen mange ganger i sommer hjula er jo dritfete! Glinser jo som bare f...! Felgene er OK de, men ikke slike som jeg vil ha på bilen:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Dane Hehe... Panelovns Golf har jeg kjørt for noen år siden. En kompis sin bil den gang. Daniel nåh?? hvor bor du?... er interressert å vite litt om hvor bilen har vert osv. vet du hvem som har lakkert den? er i tromsø nå Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Baldrick Clipper Kit?? Clipper kit er egentlig bare det som står på de nyere cabbene, med litt større, plast fangere.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg