DTM Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hei. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg skal bruke for å fjerne et merke jeg har på bagasjelokket(Nissan s14a), ser ut som merke etter en glo eller lignende? Hvit lakk, og merket er kansje oransj eller no. Tør ikke å gjøre noe med dette før jeg har fått noen tips om hva jeg kan prøve å bruke! Primera M6 Siter Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 er det brent hull, er det muligens du får det til med å flekke, slipe og polere, men mest sannsynlig må du vel lakke om. kan jo prøve med en grov rubbing og se om det forsvinner, fin rubbing og polish etterpå. bruker dette sjøl på lakkskader som er i lakken. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hei. Det er ikke brent hull, skal teste med rubb og polish for og se om det forsvinner. Skader jo ikke lakken det? Om jeg må bruke noe slipepapir, hvilken korning da, og må vel bruke våt slip? Primera M6 Siter Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 skader ikke lakken, nei. sliping får du se ann, men har du 2000? Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Ville slipt forsiktig med 2000 vått også prøvd å polert opp igjen.. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg