glenn93 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Jeg har nettop kobla opp anlegge vi fikk med en bil vi kjøpte og dunker ganske godt.suben er en 12" mere vet jeg ikke om den..:uhhmmwhat?: kan legge inn bilde en annen dag om den.. Forsterkeren heter Blaupunkt mta-400 eller no sånnt.. er de+tte noe som er anbefalt??hele bilen rister når jeg "guffer" litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 kan ikke si NOE om hva som er anbefalt før man veit åssen sub det er.. :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn93 Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 skal ta noen bilder idag av subben og det.Er ganske bra trykk i det.men ville vite va det er verdt eventuellt om det er noe bra sub..Skal legge inn bilde idag kansje da;)Skal kansje sette inn en 10" magnat xpress i bilen og se om det er noe futt i den..får se hvordan prosjektet går videre;):cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 "Hei! jeg har en sub som er sånn ca 12-13 tommer stor og en forsterker som heter Geir. Er dette bra og hva koster det å selge??" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Untitled Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 "Hei! jeg har en sub som er sånn ca 12-13 tommer stor og en forsterker som heter Geir. Er dette bra og hva koster det å selge??" Hvilken farge har subben og spiller den funky musikk etter kl.22.00? Siter Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Hvilken farge har subben og spiller den funky musikk etter kl.22.00? Den er farge fire, vet ikke om den spiller funky egentlig. Skal spørre Geir! Er funky bra og dyrt?!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg