TripleBoy Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 coupen ikke sedanen Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 coupen ikke sedanen han fikk vel egentlig igjen syyykt mye for den da spør du meg men.. Hatchback var det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 hehe.. hvorfor bruke di forsikring? Såvidt jeg kan se er dette en kaskoskade som du selv kan velge om du vil bruke. Kjøper MÅ bruke ansvarsforsikringen din om det er eneste gyldige forsikring, men kjøper har jo ingen rett til å kreve å få bruke din kasko.. men om det ikke koster deg ett rødt øre, hverken i egenandel eller bonustap (selv om du har 75% så må du passe på at du ikke begynner på 75% 1. år igjen) så er det jo greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 hehe.. hvorfor bruke di forsikring? Såvidt jeg kan se er dette en kaskoskade som du selv kan velge om du vil bruke. Kjøper MÅ bruke ansvarsforsikringen din om det er eneste gyldige forsikring, men kjøper har jo ingen rett til å kreve å få bruke din kasko.. men om det ikke koster deg ett rødt øre, hverken i egenandel eller bonustap (selv om du har 75% så må du passe på at du ikke begynner på 75% 1. år igjen) så er det jo greit. Ja, jeg vet dette, ble lovd at det ikke skulle begynne på 1år igjen og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Jævli bra at det ordna seg for deg væffal. Men jeg sa jo det at dette ikke vil gi noen effekt på deg! At din forsikring blir brukt er vel kanskje fordi det er den som satt på bilen da på tidspunktet, men at HAN må betale egen andelen er jo konge! Bare sørg for at det ikke lir oppført noen ulykkes statistikk eller bonus tap på DEG eller DIN forsikring! at dette blir overført på hans!:) god tur. kjør gris! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Ja, jeg vet dette, ble lovd at det ikke skulle begynne på 1år igjen og. Da er jo alt i orden, bortsett fra han som kjøpte bil av deg som sannsynligvis gjorde sitt dårligeste bilkjøp ;) (ferdig kresja og greier :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg