Gå til innhold

startsperra slår seg inn

Ranger emnet


Zimmern86

Anbefalte innlegg

Hei.

igår bynte lampen for startsperren å lys, kjørte ca 300 meter før jeg stoppet bilen og slo av bilen.

men da jeg skulle starte den ijenn så slo inn startsperren, og fikk ikke startet bilen min ijenn!

låste bilen opp og låste den, men lampa lyste, fikk start, men kuttet med en gang.

noen som vet hva dette kan være?

Sikkert noen som har vært bort i dette, håper på svar,da jeg skal prøve å fikse dette i kveld etter kl 6

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjah,kan være en hel del.

tipper lesespole til startsperresignal,eller for svakt nøkkel signal. har du en anen nøkkel du kan prøve med så gjør det først.

få så lest ut feilkoder.

 

Du har ikke skiftet batteri i fjernkontroll? ligger en liten chip der som er til startsperre,på noen biler kan denne ramle ut.da får du ikke start.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ har ikke nå reservenøkkel t bila, fikk ikke med da jeg kjøpte den, har ikke fått tak i gamle eieren heller.

men har tenkt å skifte batteri ikveld. har hørt atvis æ koble av batterie på bila i ca 15 min så restarte hjernen seg, og kan evt. fjerne denne startsperren?

men isåfall vis dette ikke fungerer, må jeg sende bilen inn på møller bil elr er det nok med at de tar en titt på nøkkelen, chippen?

blir det voldsomme kostnader isåfall?

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kopiert bilnøkkelen hos låssmed, og da jeg prøvde å få startet bilen, blinket startsperrelampa,(som forventet) (prøvde for 2 måneder siden) nå som jeg bruker orginalnøkkelen, så lyser startsperrelampa, æ vil da tru at det e brikken i nøkkelen som har tatt kveilden.

Men isåfall forvinner lampa når jeg har ordet ny brikke, eller må bilen inn til service å slette feilen?

tenkte å høre med dere før jeg kontakter møller imorgen

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår