Knottex Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 jeg har problemer med min ford sierra -87mod 2.0l. jeg har akkurat byttet reg. reim, plugger og topplokk pakning, og nå tenner den ikke riktig. hva skal jeg gjøre? hvordan er rekkefølgen på tenninga på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Går den i det hele tatt? Har du bytta om på tenningsrekkefølgen vil den nok ikke gå i det hele tatt... Sånn tenningslampe får du billig på biltema, den har fungert fint for meg Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knottex Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 den går ikke, nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Bare å finne tenningsrekkefølga i instruksjonsboka ellerno det! og så få pluggledningene riktig. Husker ikke tenningsrekefølga akkurat nå *trøtt* Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knottex Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 tennings rekkefølge er 1 3 4 2 og bilen skal på 95 blyfri bensin ha 12-13 graders fortenning. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Tipper du har 180 grader feil på kamhjulet jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg