Superbalto Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Hei! Har en a4 2001 mod, 8e chassie, med orginal Exenon. Jeg lurer på om noen vet av angeleyes med exenon som bruker di innebygde ballastene slik at jeg ikke trenger å hive på exenon kit når jeg allerede har det orginalt, syns d blir litt for dumt.:) noen som vet hvor jeg får tak i det.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbalto Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Ingen?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuc|ear Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 ikke bry deg om å skaffe deg angel eyes, det er litt oppbrukt uansett.. kjøp deg xenon på tåkelys og klare park pærer og vent til ett styling firma kommer opp med noe lookalike fra den nye a4'n til din bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbalto Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 exenon i alt sammen er nok montert:) kan ikke leve med halogen vettu;) vil bare ha noe som ser litt mer stilig ut på hovedlysene:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Angel eyes med xenon i. Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 ikke bry deg om å skaffe deg angel eyes, det er litt oppbrukt uansett.. kjøp deg xenon på tåkelys og klare park pærer og vent til ett styling firma kommer opp med noe lookalike fra den nye a4'n til din bil:) Veldig enig. Angeleyes er veldig oppbrukt... Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg