VolvoR-Sport Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Som topic sier, noen som har, eller kan linke til? skal brukes sammen med MegaSquirt på B230FT. Skal bruke coil og tenningsmodul fra B230A Nå værende motor er B230K, noe jeg kan bruke der for å spare tid? Noen kontakt stykker jeg trenger? Mvh. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Skaff deg haynesboka så er du langt på vei. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Ikke styre tenning via MS altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 ruzlebiff: har vært inne på tanken ja! men blir til neste år i stedet, gira på å få motoren nedi nå.. bli vell 16v til neste år håper jeg, så da tenkte jeg å kjøre fordelerløst..:) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg