Celica lover Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Kjøpte meg en Golf 2 for et par måneder siden og har startet og gjøre den litt finere... har bare fått gjort ting med interiøret men til våren skal det fikses mekanisk! Det var da jeg kjøpte den... nå ser den sånn ut: :D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Denne blir deilig den :) Litt vel harry med 6x9 og neonlys oppå hattehylla, men ;)Mitt motto er "færrest mulig høytalere med best mulig lyd" ;) Golfen ville bli glad hvis du varmet all plasten på bilen med en varmluftspistil så de ble som nye! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 takker for tipset om plasten... skal prøve det så fort som mulig!:D fiksa lys i hanskeromet også! :D Ledninger til alle lysa! ser kanskje ie mye ut, men det er 30-40 stk :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 de brytera dine ser bare jalla og billig ut... det syns jeg... hadde en slik bryter selv på cossien min...ikke pent...;) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 idag tok jeg noen bilder for å se hvordan det ser ut i mørket... fikk også satt på resten av setetrekkene... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 har tenkt til å bygg litt annlegg bak også... det kommer til å se cirka sånn ut: fiksa også et fett emblem istad...:D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 ser veldig fint ut =) 2 ting : de høytalerne som står oppå ser helt ajvlig ut ville dropped det hvis jeg var deg for å være helt ærlig, og vilket program brukte du ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 ser veldig fint ut =) 2 ting : de høytalerne som står oppå ser helt ajvlig ut ville dropped det hvis jeg var deg for å være helt ærlig, og vilket program brukte du ? kommer ikke til å droppe de... men jeg bruker solid edge det er et lisense program som er vanskelig å få tak i... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 bare kjør på med det du vil du, ghost her må da nesten skjønne det :P det med å sette 6*9 i kasser er det bedre enn om de står "åpne? bare lurer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 stygt blir det ihvertfall selv om lyden blir mulig bedre... og nok en gang de brytera innvendig...uffffffff...er cleant som er pent...ikke fjortissjalla... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 bare et ord som kommer opp i hodet mitt.... trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 han sa han skal ha det. så la han ha det! jeg sa bare det ser ikke fint ut =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 jaja. det er bare en pasadena. la nå gutten kose seg med restebilen sin :p så lenge det ikke er en gti han voldtar så er det samma for meg. Pasadena er jo som de fleste golf kjennere vet bare restene av deler som vw skrapa sammen på slutten av g2 perioden for å få solgt noen ekstra biler. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Er litt redd for at dette blir veldig jalla! Men skal innr0mme at jeg ogsaa synes saant var kult naae jeg var 17 aar hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 nå har jeg fiksa litt på bilen. jeg har bytta: alle mansjettene forran. bremseskiver. bremse klosser. håndbrekk wire. bremse sko. eksos fester og annet. Og stereoen... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg