ssagat Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 LADA !! mer primitivt blir det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennare Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Boble :-D Siter Bruksbil: Ford Sierra! Prosjektbil: Audi Coupe GT! http://www.bilforumet.no/prosjektforum/201778-audi-coupe-gt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 alle gamle RWD biler bruker og være greie og skru på :) Bare ikke velg en skjelden modell med dårlig deletilgang på.. da blir delene fort dyre. Siter [-] 1991 BMW 320i E36 [x] 1985 Toyota Starlet [x] 1988 Ford Escort [-] 1977 Toyota Celica ST2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Jeg har skrudd på mye rart av gamle biler, og volvo er helt klart favoritten. Jeg har også skrudd på 2002-modell v70, og dette er heller ikke vanskelig i heletatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 alle gamle RWD biler bruker og være greie og skru på :) Bare ikke velg en skjelden modell med dårlig deletilgang på.. da blir delene fort dyre. Har du noen sinne skrudd Chevy Van? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Vil si at alt med bakhjulsdrift før 95 er rimelig lettskrudd. De har som oftest ikke for avanserte maskiner enn at man med en grei porsjon teknisk innsikt klare å fatte hvordan det henger sammen, og ett vettugt elsystem. Mange som sier japse, min erfaring er dårlig kvalitet på skruer og mutre, har det satt seg kan du bare kutte hode med det samme da du nesen er garantert å vri det av.(Med mindre du tar deg to timer med jevnlig rustløserspraying og kosing for å få av). Det er også ikke spesielt smarte plasseringer av diverse deler som man vanligvis ønsker enkel tilgang til desom man skrur selv. Og ikkeminst er det ikke helt skjelden det er litt trangt, da de ikke plasserer litt her og litt der, men absolutt alt som skal være med i en solid klump. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Skjønner ikke helt med hva som er så heftig med RWD vs FWD. Greit nok, er kanskje noe lettere å ta ned girkassa på en RWD enn FWD, men generelt sett (med mindre motoren er trødd veldig opp i skjermkanten) så er det like greit å skru på FWD. (Med forbehold om at jeg nesten bare skrur volvo). Og Reodor har som vanlig ett godt poeng. En enkel operasjon som å f.eks bytte dynamoreim på en amcar-van blir lett en øvelse i bannskap. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hvilken av Volvoseriene er lettest å skru på? 100, 200 eller 700 serien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.