turbotassen Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Da har det kommet ny bil her. Fattern har kjøpt seg V70n som jeg beslaglegger fra han hver eneste kveld, så synes det er fornuftig å lage en tråd om bilen også! Bilen har D5, deilig å kjøre, manuellkasse, deeeilige seter, og er deilig å kjøre, og ikke minst deilig å kjøre. Skal knipse noen bilder når jeg kommer så langt og det slutter å regne ute :) Skinninteriør, alt eletrisk, 17" vinterfelg, 18" sommerfelg, fabrikksenket, stiv som fy, tøymatter osv.. Også er den mørkeblå, og det hviler et "sivilpolitibil"-look over den, koser meg hver eneste dag jeg er på motorveien:D Men tenkte å levere den inn til filmsoting av vinduene, så er det noen som vet om noen som skjærer til folie å sender i post, eller noen butikker/verksteder i Bergen som monterer? Vil helst ha det montert så det ser profft og fint ut. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Du glemte å si om den var deilig å kjøre eller ikke... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Du glemte å si om den var deilig å kjøre eller ikke... rart han ikke nevner det :S Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Den er überdeilig å kjøre!!! :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg