Gå til innhold

hvordan ta livet av et tre?

Ranger emnet


Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

hvordan tar man livet av et tre, slik at de liksom bare slutter å vokse og råtner rolig vekk:)?

 

har hørt teorier om kobbernagler og borre hull og fylle diesel..

 

noen som har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, er et tre som sperrer for en ellers perfekt utsikt utover sørlandsskjærgården ja:)

 

357? det er?

 

lang tid tar det før treet kollapser da? ca? hadde vært litt greit at det var borte før sommeren og terrasse vorspiel:D er forøvrig et svært bjørketre... greit nå som det ikke har blader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobbernagler funket hvertfall på naboen sitt tre:)

 

PS: Han var enig i at treet måtte bort, så jeg prøvde noe læreren vår lærte oss;)

 

han her er ikke helt enig.

 

derfor bør det være så diskret som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han her er ikke helt enig.

 

derfor bør det være så diskret som mulig.

 

Da er kobbernagler noe for deg!

 

Koster kun 26,- kg

Dreper et hvert tre. Nesten helt usynlig!

 

Ring nå! TlF 123kobber!

 

 

Haha.. Måtte liksom litt:) Men kobbernaglene funker, og til slutt råtner treet så mye at han blir nødt til å ta det ned, om ikke det detter ned selv, eller du hjelper litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha...

 

nei jeg sager det ikke ned... har jo hørt folk som har fått søksmål mot seg og slikt på det:) så hvis man er mer diskret slipper man kanskje unna:D

 

har sittet på utallige vors og kosekvelder der og plagdes med det treet. vil gjøre dette for kameraten min, siden han har hatt lyst lenge. men er visst fetteren til faren ellr no. så jeg vil helst ikke han skal gjøre det..

 

tror jeg satser på kobbernagler da jeg...

men er vel bra mistenkelig at et ellers sunt tre råtner så fort eller:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår