snipp Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Hei. Har kjøpt meg en bmw 316i compact e36. Trenger et bedre anlegg i den. SÅ jeg tenkte jeg skulle kjøpe denne spilleren: http://www.mamut.net/dynabel/subdet617.htm Fungerer den bra? Så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe sånn 6*9 adapter til å ha der de orginale høytalerane som står baki. Sånn at jeg slipper å kutt og sånt i hattehylla.: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_213_216&products_id=1506 Er det noen her som har prøvd denne adapteren eller noe lingnende? Mvh, André Siter - BMW E36 316i Compact Member of BMW Car Club Norway Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Spilleren er bra... men hva har du foran i bilen??? Du vil få mye mere glede av noen BRA høyttalere foran, en 6x9 bak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 ok. Men fins det noe bra frontsett til denne bilen da, så jeg slipper å skjære i døra? Siter - BMW E36 316i Compact Member of BMW Car Club Norway Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Det gjør det helt sikkert, men jeg vet ikke hvilken størrelse du har fra før ;) Finn ut det, så kan du få anbefalinger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Kommer litt ann på hvordan lydsystem det er i bilen originalt. Men det er iallefall 5,25" i sparkepanelet. Kanskje ett toveis komp sett med 5,25" er midt i blinken? Ikke best lyd med toveis og 5,25" men.... Skal du ha egen forsterker til høyttalerne eller bruker du spilleren? Enig med det cossiemk1 sier om at man bør bruke pengene på å oppgradere foran først. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg