LangFørr Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 hvor mye kostet dette da?:) Arctic Trucks skulle ha rundt 4 lakser, pluss noe krimkrams inni huset som jeg ikke vet hva heter:) Skivelager og shims et eller annet mener jeg det var ;) Pluss olje da selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ellers har jeg kjørt noen timer og prøvd ut sperra i kveld:) Det er jo så sinnsykt artig! Anbefales på det sterkeste:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Truetracken kom på 3350,- inkl. frakt og moms fra summit. tenkte på monteringen i bakakselen:) Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 tenkte på monteringen i bakakselen:) Svarte på det også, 4laken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Er konge å kjøre med den truetracen helt til du skal spinne store rundinger på en p-plass som ikke er helt flat.. Den har en tendens til å åpne seg slik at den begynner å spinne på 1 hjul litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Faen begynte å lure når det plutselig dukka opp en masse burnespor i området her. Trudde først det var en kamerat sin nye cosworth, men fikk etterhvert rykter om at du hadde vært ute å testa :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Var de på kanalen blanke? For da kjøper jeg dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 når det gjelder trutrack den er bra men er ikke volvo sperra bra oxo da?? en på jobben hadde det på sin 240 så lenge han kjörte den gikk ikke i stykker det var med 550hk og 770nm..:scared :evilspide Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Var de på kanalen blanke? For da kjøper jeg dem! Den ene ligger i Glomma, og den andre på indre bane på Rudskogen:) SÅ det blir litt vanskelig. Men ja di var blanke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Da var det bare å få bilen i rett høyde: Syregrunninga fra sveisinga: Måtte pusse ned 2-3mm med diverse tectyl og spillolje+++: Fant ut at kanalen var fikset på før, og halvparten har blitt byttet ut, andre halvparten er original-kanalen. Dannelse av gravrust var påbegynt på den "fiksede kanalen" i hvertfall. Tetting av rusthull med lodding: På med Brunox: Lå egentlig en god latter i dette bildet:) Dette er bare for å stoppe rusta i vinter. Skal bytte ut kanalene til våren. Har et hull i skjermen, Skal bytte denne neste år også. Brunoxen har gjort metallet svart/lilla og fint:) Fått på kofferten også:) Kufangeren har ankommet og er også prøvemontert, må bare ordne noen braketter først: Det var alt som blei gjort ikveld. Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Detta er børsa ja, he he, trukke den kufangern er så mye og dytte med, mer og dytte med den som står der originalt. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biomeck Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 faan har du tenkt å drepe noen med de der asylmotaket el øø nei faan belysningsarmatur som bt benemner de som nå om dagen. hadde en grise feit en på en jeep eg hadde skal love bt karan var helt i extase når dem komm løpendes med blokket i høkste hugg. så jævligt tøft ut btw. killing maskin hehe Siter SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Haha fet koffert Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Det var synd at du mista de, for orginale sånne lister på kanalene er et helvete og få tak i! Du hadde sikkert tjent noen gode slanter på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ja da var tiden moden for hjulskift, la om til vinterhjul på Fredag grunnet en hyttetur til Valdres:) Hytta ligger over 1000meters grensa så regnet med snø hehe. Pusset opp de gamle plåtfelga og malte dem svarte:) Dekka fant jeg ut at er fra 1993 og lyder navnet Viking Stoppsteel:D, er bra med spor i dem, men dem er jo harde som glass("Slepper nesten ikke på asfalt da kan du si;)") Faktisk helmantla stålpigger på dem. Våknet til snø gitt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg