Kverna Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Biligste trimemåten er å kljøpe 940 (fk-ft) tic motor. dah får du 220hk med chip. Han vil ikke ha turbo, enda hvertfall :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Vil ikke ha turbo:) Vil ha sugis! Ft/fk blir for konverst for meg veitu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Veldig fin bil du har fått deg:D, ossen går det med trimminga? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Veldig fin bil du har fått deg:D, ossen går det med trimminga? Får ikke så mye hjelp her, så går litt dårlig Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Ahh ok. så har ikke skjedd no her da?, og hva har skjedd med hjelpa?:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Heisann! Går dårlig med trimminga foreløpig, eneste man får tell svar er bytt til ft/fk:) hehe Men er på utkikk etter en 531 racetopp som ikke koster 20++! Også er fortsatt på leting etter webbere/dellorto. Skal ei uke på ferie til sverige/Vârmland nå, så driver å siler i gjennom blocket.se for å se om det er noe dugelige deler jeg kan raske med meg. Men foreløpig har jeg ikke finni noe. Detroit truetrack`n er i hvertfall på vei over det store blå havet:)Så gleder meg til å prøve den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Er jo masse tråder om dette her inne.. med org. ventiler på en portet 405/531 og k-kam og k-jet så er 170hk. rimelig maks. men da med justerbart kamdrev og vektjustert bunndel og evt. lettet veiv med modifisert skinker utformet som økseblad,som ikke treffer oljen like mye som en std. veiv. Porsche gjorde tester med dette og fant ut at en effektøkning på ca.10hk. var mulig. kan med fordel sette netting under rammebukkene som forhindrer at oljen spruter opp på veiva. Vekt er jo viktig å fjerne,spes. ved høyere turtall og for å lettere oppnå høyt turtall. balansering er også viktig. Videre trim er jo Gassere eller innsprut siden k-jeten har makset ut. Videre porting av topp. først med større eksos ventil 38mm. videre med større innsugventiler 46mm osv.. Samtidig som man setter i kvassere kam. Der er det jo mange alternativ. Større slagvolum er også effektivt! blir alltid veldig generelt å si hva som bør gjøres på nett. Så skal du trimme seriøst så anbefaler jeg deg å høre med noen som driver med det profesjonelt. I stedet for å høre på netthorer som meg selv og andre sulliker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hjertelig tusen takk for et hjelpende svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Truetracken har jo ikke kommet ennå, så har ikke gjort noe mer med bilen, men har forøvrig kjøpt meg en bil til. Sjekk her: http://www.bilforumet.no/120/205753-nyinnkj-pt-volvo-amazon-1968-a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Tok veldig lang tid, men er vel vært å vente på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Jeg trenger deres mening angående fargevalg på felgene. Har tenkt på få de lakkert, men er usikker på farge. Den eneste fargen som popper opp hos meg er Matt Sort. Men jeg er veldig usikker. Hva mener dere kunne passet bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hadde beholdt det som det er jeg, fangere og farge på senter. Bare ta den ned noen runder og gå litt ned i dekkstørrelse (så kunne du løst klaringsproblemet) :) Dette er nemlig nær perfeksjon av det sjeldne: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Jeg trenger deres mening angående fargevalg på felgene.Har tenkt på få de lakkert, men er usikker på farge. Den eneste fargen som popper opp hos meg er Matt Sort. Men jeg er veldig usikker. Hva mener dere kunne passet bra? Tja matt svart eller gull ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 sjekk http://www.bilcross-shop.com han bygger nye topper til veldig bilige priser... for suge motor.. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg