LangFørr Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 :confused: Pedersens Racing - Innsug Weber gassere koster jo 7000 kr stykket. Så det er vel utelukka. Får leite etter noen som har noe brukt. Trål igjennom rally forumene. Var noe dritt detta da.. rally.no Forum Weber 45or med insug b20 Ja veit.. detta var noe ordentlig drit! Mulig sjekke ut de i Danmark der. men de var jo til opel, kansje han selger separat. Blei greit lei detta K-jet styret nå ass:assman Må finne ut hvor mye de innsuga fra pedersen bygger, da det er fare for at gasserne butter i bremsekraft forsterkern=/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ehm... d der er da ikke no K-jet motor..? ser da veldig ut som B21E ? Men er ikke en b21e jeg har puttet inn nå, det er en b23e. Er K-jet på begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hvordan er 40mm webber, kontra 40mm dellorto? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Nå har jeg fått i en B23e med 405 topp å K kam. Tenninga må justeres, får nå gårn som ei gammal snekke. Dette skal fikses til uka. Prøvde et annet panser jeg hadde, men har ikke bestemt meg for om jeg skal ha dette eller det originale ennå. Sommer felga er på. Subber litt i hjulbua bak når jeg kjører i fartsdumper ol. Kanskje gå ned til 215 isteden for 225. Kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hadde det vært min bil hadde jeg fått på mindre dekk og senka til bakken, men jeg har lest at du ikke ville skamsenke. Ellers er bilen veldig pen, OZ-felgene hjelper til. Du har gjort alt riktig :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Takk for det:) Ja burde hvertfall vært senka foran. Time vil Show! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Ja da blei det en liten oppdatering på børsa: Montert Gule koni og Lesjoførs 40mm senke fjører.Stilte de på det stiveste foran og bak. Sinnsykt fornøyd! Ble jo en helt annen bil å kjøre:driving Før senk: Etter senk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 fette rå bil:D felgene passa perfekt! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 fette rå bil:Dfelgene passa perfekt! Takk for det! Bra å få litt respons:) Eneste er at jeg skulle kappa en runde eller to foran, But but it`s not only only:rules: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 mangler bare en leppe nå:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Tror den motoren din har stått i en 245 som har vært på forumet her.. 245L eller noe slikt, babyblå.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Å javel? Hmmm:watchout kjøpte den brukt så det er godt mulig.. Klarer du finne den tråden eller? Hadde jo vært artig. Hva får deg til å tro det egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 mangler bare en leppe nå:) Rart du sier det:) Har akkurat fått tak i en leppe, som jeg egentlig hadde tenkt å sette på i kveld. NOen som har tips om en bra måte å feste den til aluminiums fanger eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Tror den motoren din har stått i en 245 som har vært på forumet her.. 245L eller noe slikt, babyblå.. Gamle min du snakker om? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Rart du sier det:) Har akkurat fått tak i en leppe, som jeg egentlig hadde tenkt å sette på i kveld. NOen som har tips om en bra måte å feste den til aluminiums fanger eller? Blei bra dette her stian, må få tatt noen bilder av bilen snart :) Kan lime og poppe det fast da eventuellt ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg