...... Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hei noen som har erfaringer med lykter fra kg? hvordan er passformen? tenkte å handle baklykter og blinklysglass der til min gammle volvo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Hei noen som har erfaringer med lykter fra kg? hvordan er passformen? tenkte å handle baklykter og blinklysglass der til min gammle volvo... Det er vel samme som pedersens selger, ville jeg tro. Han tar iallefall inn mye fra KG og han sier at prisen du ser hos KG, omgjort i NOK (1:1), er prisen i Norge. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Jeg har mitt 3. par med de lyktene nå. Passformen er elendig, de lekker om du ikke tetter de selv når du får de. Ellers er lyktene pene, du får med alle pærer og pæreholdere. Vær obs på at du får gullfiskdam i lykten ganske kjapt dersom du ikke tetter de. Så følger det med opp discolys når du bruker blinklys senere. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
...... Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hvis passformen er elendig blir det uaktuellt, er uansett lyktene til gammeltypen jeg skal ha, har en 78mod 244l... Noen som har prøvd disse da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Jeg har mitt 3. par med de lyktene nå. Passformen er elendig, de lekker om du ikke tetter de selv når du får de. Ellers er lyktene pene, du får med alle pærer og pæreholdere. Vær obs på at du får gullfiskdam i lykten ganske kjapt dersom du ikke tetter de. Så følger det med opp discolys når du bruker blinklys senere. :) lærte du ikke første gangen? :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 haha Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
...... Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 noen som veit hva de tar for originale lykter på volvo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 lærte du ikke første gangen? :P Jeg trodde jeg hadde fått et dårlig par, så svaret mitt er vel nei. :doh Passformen til de gamle er jeg ikke sikker på. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg