Verdensrekord Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Noen som vet hva diameteren på GOlf 2 hovedlykter er? Bare glasset. Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Skal vel være sånn ca. nøyaktig 7 tommer om jeg ikke tar helt feil, correct me dere som eventuelt vet noe annet ;) Hvis ingen andre har svart innen i morgen, så måler jeg for deg (dersom jeg husker det :P ) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 krolle har fått PM Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Oi! Glemte helt ut denne jeg. Skal ut i morgen igjen etter planen, skal måle da ;) Har skrevet det ned, så jeg tror ikke jeg skal glemme det denne gangen ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 ;) Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Da var det målt; 7 tommer stemmer det ;) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Takker takker:) Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg