HondoAudi Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Grønn ring rundt LMM og rød der adapter til filter kan sitte? Har jeg forstått det nå? Stødig hånd i paint forresten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Stemmer det ja, bortsett fra at LMM'n er hele den greia som kontakten sitter i :) Mad Paint skillz du har ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Skal sette på sportsluftfilter selv nå, men jeg lurer på om det er noe vist å kjøpe et for masse penger når man får de på biltema for 150 spenn, ensten jeg lurer på er om man får noe fet lyd av de? noen som har noe erfaring? Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Skal sette på sportsluftfilter selv nå, men jeg lurer på om det er noe vist å kjøpe et for masse penger når man får de på biltema for 150 spenn, ensten jeg lurer på er om man får noe fet lyd av de? noen som har noe erfaring? Prøvde å ta ut luftfiltret mitt i går for å sjekke åssen lyden blir, det brommet godt da ass;D åssen blir det med sportsfilter i forhold a? Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Prøvde å ta ut luftfiltret mitt i går for å sjekke åssen lyden blir, det brommet godt da ass;D åssen blir det med sportsfilter i forhold a? Lyden blir den samme. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Okok, det er fett, syns lyden ble fet jeg ass, men tenkte jeg skulle kjøpe meg supersprint eksos åsså, det gjør vell litt med lyden det åsså? åssen eksos har du i din a? syns din er sykt fet ass, spesielt den gule stripa inni, tenkte jeg skulle lakke min rød;D Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Okok, det er fett, syns lyden ble fet jeg ass, men tenkte jeg skulle kjøpe meg supersprint eksos åsså, det gjør vell litt med lyden det åsså? åssen eksos har du i din a? syns din er sykt fet ass, spesielt den gule stripa inni, tenkte jeg skulle lakke min rød;D Thanks :) Jeg har Supersprint Magnum bakpotte, også har jeg bare dratt en 2" rør fra katalysator og bakover. Kvitta meg med midtre eksospotta. Er fornøyd med lyden :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg