Gå til innhold

Xander migrerer fra Audi til Hyundai Coupè...

Ranger emnet


Xander

Anbefalte innlegg

Det som gjør at klokken ikke passer er at den gamle klokken har 3 knapper til å stille den under displayet - og derfor 3 hull til knappene som det nye panelet ikke har.

Den nye klokken er smalere og har 3 små kulepenn-stikk på displayet å stille den med.

Skruehullene og selve enheten passer heller ikke i det nye panelet.

 

Selve spilleren gikk fint inn i den rammen, men jeg tror jeg skal få tilpasset den andre rammen som fulgte med til å ha inni litt, slik at den ikke stikker så mye ut.

 

Alternativt kjøpe en Xenarc 7" og modde inn og bruke en Asus EeePC 901 som Carputer. :)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uff... Kom ned i går, så var bilen faen meg tom for strøm?!

Føffan!

 

Ikke hadde jeg tid til å lade den heller, så det ble tusen spenn på nytt batteri.

 

Sørget for at alt var frakoblet i natt/ikke noe lys eller noe sto på (gjorde det ikke i går heller), blir spennende og se utviklingen på dette fremover.

 

Uff...

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Oppdatering:

 

ny antenne. =D

233467.jpeg

 

Nytt lys og deksel i døren (krystallhvitt med hvit smd-diode):

(disse hadde passet bilen din utmerket streetsliderz! ;-) )

233468.jpeg

 

233469.jpeg

 

Yay! _o/

 

 

hoy!!! får som så mange ganger før ikke sett bilder på jobben med tar det når jeg kommer hjem.. gleder meg:P :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig en stilig bil du har fått tak i :-)

 

Titter på slike selv...

 

Kjedelig med flatt bateri da. Hadde det selv i våres, og måtte ringe falken, så ble det tur til mekonomen og kjøpe lader og startbooster (måtte bare ha det...) :-)

 

Nå ligger startboosteren og laderen godt pakket ned i koffertrommet, men jeg håper jeg slipper å bruke dem.

 

Takk, takk! :) Vurderer om jeg skal selge den da...

Driver å regner litt på papiret og kommet frem til at en selvimportert Mustang 2005 mod. går meg fint å finansiere, men får jo ikke kjøpt noen ny før jeg har solgt denne da - og det hindrer meg litt i å importere. Den er så vannvittig god å kjøre, sitte i, ser pen ut ( i mine øyne) og har et herlig motorbrøl, med passe forbruk.

Skulle ønske jeg kunne ha begge bilene - både denne og Mustang!

 

Men, kommer noen med rett antall kroner for meg, så blir det etter stor sannsynlighet en Mustang. Men.. Fine bilen da.. :`|

 

 

Når det gjelder flatt batteri, så har jeg sett at det er flere som dette har skjedd med på nettet - så virker som om orginalbatteriene bare dør litt fort (celler som dør?).

 

Har i hvertfall fungert uten problemer siden jeg bytta.

 

Neste nedtur nå er at bilen skal på service 18. August - sånt koster penger. tar 60'000km servicen, selv om den "bare" har gått 53'000. Sikkert godover 55k innen 18. August uansett. :)

 

Streetsliderz: jeg både tror og mener at et slikt sett hadde passet interiørsiden din perfekt. Bestilles fra diodedynamics.com. tror jeg betalte litt over $20 for et settmed dioder. :)

 

Blitt lei av å vente på levering av bredbånd hjemme og, så har kjøpt med et Netcom Connect abonnement nå, med ri bruk kveld og helg - så blir litt mer forumsitting fremover nå. :) Litt enklere og laste opp bilder.

Knall!!

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig.

Som nevnt virker dette med batteriene som noe ganske vanlig.

Slik som mange sliter med fjernkontrollen til sentrallåsen.

 

Kvadrat er et fint senter, bortsett fra når jeg var der i fjor, rota meg bort og gikk ut på feil side.

Vurderte om jeg skulle gå til venstre eller høyre for å finne bilen, gikk til venstre.

 

Fant ut etter et par langsider at jeg kun hadde trengt å krysse hjørnet om jeg gikk til høyre. :(

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på jobben i dag og visste ikke helt hva jeg skulle finne på i kveld.

 

Det var det idèen kom! Jeg visste hvordan jeg kunne slå i hjel i hvert fall litt tid etter jobb (nå er jeg rådløs og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre senere i kveld.. :/ ).

 

Det ble til følgende:

234230.jpeg

 

Hva er det som foregår?

Bilen er jo uten sko?

234234.jpeg

 

 

Dette skjedde:

234235.jpeg

 

234236.jpeg

 

 

Til dere infokåte:

19 x 215 x 35

 

God helg!

Edit: oppdatert post en med slagplan for bilen. :)

 

Edit2:

Oppdatert med et par bilder til:

234483.jpeg

 

 

234488.jpeg

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye ting bestillt!!

 

Øyelokk - fordi det er sexy.

%f8yelokk.jpg

 

Nye lykter - fordi de er 10000000 ganger mer sexy enn de orginale.

Dvs, snart orginale lykter til min type bil til salgs. :)

frontlykter.jpg

 

Det neste som kommer etter dette blir senkefjærer og nye baklykter.

Yay! _o/

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår