Marulk Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Noen som vet om bmw-skiver eller saab, passer på omega? Eller er kanskje tykkelsen anderledes ? Eller kanskje noen vet noen sider med div.mål ? Har veldi lyst på noen fine skiver, og håpet jeg kanskje kunne plukke noen fra en hugger?? Hva om jeg vil øke dimmen på skivene må da også huset og calipperen byttes? Setter veldig pris på svar, om noen kan dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hei Vet ikke hvilke skiver som passer til hvilke biler, men du kan sjekke på sidene til mekonomen om ulike biler har samme delenummer på skivene som din. Bare fyll i modell og gå inn på bremsedeler. Så sjekker du delenummer. Er de like vet du at det er samme bremsene på de bilene som din egen. Litt tungvint, men det er en rimelig sikker metode... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Mest trolig vil ikke noen skiver fra saab eller andre modeller passe bolt on på omega. Saab 9-3 og 9-5 har samme bakbremser, men forann er innpresset mindre og da vil de ikke passe på omega selv om det er samme boltsirkel Du kan montere bremsene fra omega 3000, de passer uten noen form for modifisering. (skiver 298X28mm med tilhørende caliper) Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Frangran: Var noe sånnt jeg tenkte på, men virker ikke som om man kan søke på delenr på mekonomens hjemmesider... OpelFanatikeren: 1.Har saab 9-3 og 9-5 mindre inpress fremme enn bak ? 2.Har omega 2.6 så det er disse skivene jeg vil bytte.. Om skivene ikke passer bolt on så gjør ikke det noe.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 bremser herfra være noe? http://www.mathijssentechnics.nl/ Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 er større på mv6 og 2,5td! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 er større på mv6 og 2,5td! er vell samme bremser på omega A 2.6, 30000,omega B 2.016v 98->, 2.5td, MV6, og 2.5v6 Alle har 296x28 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 kor mange hk er disse bygd for da? har hørt omega overdimensjonerer delene litt som at toppen på 3l 24v tåler 500 hk og at akslingen tåler rundt 600hk.. Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 er vell samme bremser på omega A 2.6, 30000,omega B 2.016v 98->, 2.5td, MV6, og 2.5v6 Alle har 296x28 Du har sikkert rett veit bare at på min 94 2,5td deler bremser med mv6 og de er litt større enn på de andre 94 mod... Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 identiske bremser på 2,6i, 3,0i osv som nevnt, men de er ikke godkjente for mere en 204 hk. Pink har bremser som er godkjente for mere, med pappirer. Orginal topp som tåler dette har jeg til gode for å se, men at akslingen tåler 600hk er godt mulig, kommer bare ann på hvordan du bruker de 600hk det! :) Bremsene kan du ihvertfall bruke opp til 204hk, kan selvsat brukes til mere, men de er godkjente opp til det. Har pappirer på dette vist du ønsker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg