Gå til innhold

Angel Eyes på ebay

Ranger emnet


HondoAudi

Anbefalte innlegg

 

 

er ikke de beregnet for USA biler? koster jo nesten det samme her i norge, blir jo kanskje litt problematisk om de ikke passer? el om de ikke funker om 1? garanti? husk 25 % mva av totalen inkl frakt, lønner dette seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var litt dyre gitt, og er de CE-merket? Må vel være det for at du skal kunne bruke de i Norge. Bedre å kjøpe noe fra eBay.de i så fall.

 

Og når du først skal bytte lys, hvorfor ikke bytte til lys av facelift typen? Dvs. en del, ikke sånne hvor blinklysa er separert fra resten av lykten.

 

Ellers skal det ikke være noe problem å montere, du må bare huske å koble ledningene til ringene på parklys ledningen/kontakten din :)

 

Angående moms så betalte jeg ikke det når jeg bestilte 2 sett med lykter fra Tyskland i sommer. Ikke er det toll på sånne ting heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var litt dyre gitt, og er de CE-merket? Må vel være det for at du skal kunne bruke de i Norge. Bedre å kjøpe noe fra eBay.de i så fall.

 

Og når du først skal bytte lys, hvorfor ikke bytte til lys av facelift typen? Dvs. en del, ikke sånne hvor blinklysa er separert fra resten av lykten.

 

Ellers skal det ikke være noe problem å montere, du må bare huske å koble ledningene til ringene på parklys ledningen/kontakten din :)

 

Angående moms så betalte jeg ikke det når jeg bestilte 2 sett med lykter fra Tyskland i sommer. Ikke er det toll på sånne ting heller.

stemmer det, da var du heldig, jeg har også bestilt noe fra ebay, måtte da betale mva av hele beløpet plus gebyr til posten, jaja vi bor jo i Gebyrland .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPS som leverte til meg, vet ikke helt om det har noe å si. Men fikk iallefall ingen regning på momsen som har jeg fått fra dem før.

 

samme om det ups el dhl osv, om avsender sender med faktura på pakken hvor verdien vises avgjør om du må betale moms:I)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt mulig de er beregnet for US-biler. Har ikke peiling - derfor jeg spør ;)

 

Er det godt for noe å bestille fra ebay.de da`? Eller kan man like gjerne kjøpe i Norge?

 

Forresten; I Norge koster vel sånne lykter rundt 3k har jeg skjønt. Er dette ett sett? Eller må man kjøpe to?

 

Tror jeg har mer lyst på Angeleyes enn facelift-lyktene. Når jeg først skal bytte vil jeg gjøre det med noe som ser litt "spesielt" ut... Ingen som synes det er noe fint altså? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei nettopp. Regna ut med dagens kurs etter jeg kommenterte først, sorry! :) Så sånn sett kan du like gjerne bestille fra USA som fra Tyskland.

 

De kommer forresten i sett, dvs. to stk lykter.

 

Du får facelift lykter med angel eyes å ;) Det som er fint da er at du slipper sprekken mellom blinklys og resten av lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei nettopp. Regna ut med dagens kurs etter jeg kommenterte først, sorry! :) Så sånn sett kan du like gjerne bestille fra USA som fra Tyskland.

 

De kommer forresten i sett, dvs. to stk lykter.

 

Du får facelift lykter med angel eyes å ;) Det som er fint da er at du slipper sprekken mellom blinklys og resten av lyktene.

 

Ja, er i allefall det jeg har tenkt.. Blinklys i sammen med de andre lysene, og det er kanskje ikke slik på de lyktene jeg fant ser jeg?

 

Facelift med angel eyes hørtes egentlig fint ut :)

 

Forresten, en annen ting også... Parklysene mine lyser ikke! Regner kanskje med at dette bare er å bytte pærer, eller en koblingsfeil eller noe.. Men tenkte kanskje at de kommer igjen hvis jeg kjøper nye lykter, så gidder ikke å prøve å kjøpe nye pærer nå... Noen andre som har erfart dette?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleyes er tøft det. skulle gjerne hatt det selv =) kommer nok etterhvert...

 

Hjelper nok ikke med nye lykter nei.. feilen sitter neppe i lyktehusene dine, men i pæra, ledningene eller sikring kanskje.

 

Men hvis jeg kjøper nye lykter, får jeg vel nye pærer også? :)

 

Ellers, hvor sitter sikringsboksen? Under rattet ett sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår