volvo240v8 Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 noen som har eksakte tall på hva camberen skal være og hva spissingen skal være? en kompis jobber på verksted og kan justere for meg vis han vet hva man skal stille etter. noen som kan hjelpe? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Trodde de hadde peiling på slikt i et verksted med utstyr for justering av hjulvinkler :) Autodata o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 nja han jobber på mercedes vettu ;) men glem det fant en service perm i kjellern med alt av opplysninger :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 camberen er bare å smelle inn til maks! spissinga finner du på autodata vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Foresten der kan folkens se hvorfor det kan bli problemer med å få godkjent lesjøfors, Castern blir jo helt på tryne. Og castern er det ikke mulig å få justert, med mindre man lager en egen løsning. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 hmm var litt utydlig men skal kanskje klare og få noe ut av det ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Servo bærekuler er i hvert fall et must, da blir den ikke SÅ gale. De på BT kan ikke kicke på hjulstilling der caster er litt utenfor måleområde da dette ikke kan justeres. Selv om ting bak ikke stemmer 100% så kan de jo ikke kicke på det heller... :) De ser ikke så nøye på papirene heller tror jeg, jeg hadde MYE feil på ene camber også framme pga skjevt fjærbein. Jeg bare kopierte papirene, slik at det ble svart/hvitt, da så man ikke de knallrøde tallene. Byttet seff fjærbeinet i etterkant, men slapp å få underkjent senkesettet der og da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg