Gå til innhold

Kan man få hengerfeste på Prius?

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Svigerfar har lagt sin elsk på denne bilen og har veldig lyst og handle snart, men siden hengerfeste er ett must for han og det ikke leverest på Priusen så lurer jeg på om det lar seg gjøre og ettermontere dette på denne bilen?

 

Noen som vet noe om det?

 

Dessuten får kjøreegenskapene dårlig kritikk leser jeg, noen som har prøvd og kan bekrefte det eller er den fult brukende på veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig konstruksjonen bak ikke holder for dette. Det er mye utstyr som er pakket under og bak. Jeg fatter egentlig ikke hvorfor folk gidder å kjøpe disse bilene. De er jo ikke mere økonomiske enn andre biler i alle tester utført av andre en Toyota selv. Og ikke minst så bør Toyota fortelle kjøpere hva det koster dem den dagen batteriene må byttes. Det er er en liten formue og for ikke å snakke om hva disse gamle batteriene gjør for miljøet :O) En yaris bruker mindre bensin, koster mindre og kan vedlikeholdes for lite penger

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig konstruksjonen bak ikke holder for dette. Det er mye utstyr som er pakket under og bak. Jeg fatter egentlig ikke hvorfor folk gidder å kjøpe disse bilene. De er jo ikke mere økonomiske enn andre biler i alle tester utført av andre en Toyota selv. Og ikke minst så bør Toyota fortelle kjøpere hva det koster dem den dagen batteriene må byttes. Det er er en liten formue og for ikke å snakke om hva disse gamle batteriene gjør for miljøet :O) En yaris bruker mindre bensin, koster mindre og kan vedlikeholdes for lite penger

 

Mvh

 

Grunnen er myyye utstyr for en ok slump peng.. En Yaris er ikke helt samme klasse da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår