volvoaarmo Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 måtte du bytte tuppene på skjermvangen? de er jo forskjellig på ny å gamel touran der. radiatorer fra caddy, passer de i facelift touran frontseksjonen? lurer på å kjøpe vrak selv. cross lamper dyre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Oi gromt? Det ble pent asså! Sette noe anlegg inni til slutt eller?:) Veldig bra jobb:D Edit: Vet du om noen andre biler som ligner på denne typen?(tenker ikke på eldre caddy hvor det virkelig er en boks bak):P Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajerman Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Helt sykt pent.. Får lyst å gjøre noe med min Caddy nå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Er ikke dette den bilen som sto på Høggern på Nesodden? den bilen ble jævlig rå!! Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 HVA I !??? !?!!! vær snill å si at bildene er i feil rekkefølge! :eek: hva skjedde .... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masterboy Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Må bare henge meg på her, men ble helt satt ut. Hva skjedde ? :O Siter fwd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hmmmm... mest platerette vraket jeg har sett men... Drukna? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Var jævelig kjiipt dette.. Håper bare ikke jeg får så mye i avkortning:( Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Så ikke UT som et vrak, men mulig motor har fått litt vann i sylindre og knekt diverse råder etc.. Men er jo bare motorbytte det, så har du jo den fine bilen på veien igjen.. :) hvordan skjedde det hele forresten? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hvordan havnet bilen i vannet? Ja, den må ha blitt kjørt dit. Men har du selv gjort det, noen som har stjært bilen? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 spennende... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 som jeg sa før... jeg skjønner ikke hvor du har det fra at denne bilen er VRAK ?!.... Det er kun framparten av bilen som er i vannet, og det er minimalt med interiør i en slik varebil!.. bytte av interiør forran og lufting av motoren og elektronikk så burde denne starte igjen så lenge dette ikke er saltv vann.. Ser ut som ferskvann bilen din har rulla i! Men ærlig må jeg innrømme at det er noe som ikke stemmer her...! Du parkerer bilen, du glemmer brekket! du går ut av bilen 2min etterpå ruller den plutselig 20m ned og jaggu treffer rampa for båthengere og ruller pent og pyntelig ut i vann og stopper opp til framdørene... Du er ikke kanskje lei av bilen da? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Hmm, på det 4 siste bildet. Hvordan kunne bilen trillet sånn uten videre når du har tatt bildet av den ved vannkanten? Men når jeg leste VRAK så trodde jeg du hadde kræsja den. DEtte er jo bare småpjusk :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Meget bratt bakke der, og var ca 10 sek eller noe! ikke 2 min. og var ikke lei av bilen, elsket den bilen! :( og det var forsikringa som kondemnerte den. ikke jeg:( Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 forsikringen druknet bilen din `?? hææ skjønner ikke helt hva du mener Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg