Gå til innhold

Kjøpt 318i !

Ranger emnet


Doff90

Anbefalte innlegg

Hei!! Kjøpte idag en BMW 318i, 91mod.

Har tenkt til å gjøre litt med den, som øyelokk, angeleyes, senke bakruta, m3 bakfanger osv.

Men, er helt grønn på detta, så hadde vært greit om noen kom med noen tips..

Noen som kan anbefale noen sider, deler osv?

 

Legger også ved noen bilder av bilen..

 

25_-697701905.jpg

25_902360190.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koed.dk er vel billigst på BMW. De har godt utvalg også, å ganske kjapp levering, med tanke på at det er I danmark.

Andre som har BMW stasj:

gsbildeler.no

schmiedmann.com

 

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt m3 sideskjørt, bakrutesenker, scorpion effektbakpotte, skiftet ut blinklyspærene til noen som ikke er gule. lakkert dørhåndtakene. senket den litt mer, spesielt foran. Hadde nok byttet ut listene på dørene med M-lister. Muligens en liten "spoilerleppe" på kofferten (e46 m3)

Dette koster ikke all verden hos koed.

 

Hadde nok også avlivet slepekroken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er et fint eksemplar du har skaffet deg. Man får kjøpt M3 innsats til den orginale bakfanger hos koed, så du trenger ikke og bytte hele bakfangern vist du vil ha m3 utsende. I tillegg til det som ssagat har nevnt ville jeg ha byttet bliklysa foran til den grå typen og ha svakt tona rutene....

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er et fint eksemplar du har skaffet deg. Man får kjøpt M3 innsats til den orginale bakfanger hos koed, så du trenger ikke og bytte hele bakfangern vist du vil ha m3 utsende. I tillegg til det som ssagat har nevnt ville jeg ha byttet bliklysa foran til den grå typen og ha svakt tona rutene....

 

Hadde du giddi å lagt ut en link til innsatsen? (A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på at den innsatsen til bakfangeren ikke gjør den lik m3 fanger, men den får originalfangeren til å ligne mer ;) Jeg ville kjøpt den innsatsen og fått i brukte m-tech sideskjørt. Ellers trenger du ikke gjøre så mye mer med utseende. Kanskje en bakrutesenker ;) Så er det bare å kjøpe nye blinklyspærer på clas ohlson som er sølvfarget slik at du slipper det gule skjæret i lyktene :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med ny bil:)

 

Jeg er kansje ikke den riktig personen og snakke med når det kommer til utsende på bilen.. hehe

Jeg liker mye stylig felger og stasj..

Hadde det vært min bil, ville jeg gått for Estrada kit..

Kjempe tøft!!Her har du en link til astp.no: http://www.astperformance.com/makeofcar/bmw/e36.php

Bilde nummer 27,28,29(telt fra toppen og nedover)

 

Det er min mening:pimp

 

Uansett så ønsker jeg deg lykke til med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Takker for svar folkens! Har ikke vært på nett på en god stund nå, så har ikke fått svart tidligere..

Har fått øyelokk nå. De kommer på når det blir litt mildere ute.

Skal ha bilen på rustfjerning 4. feb. så blir nok noen nye deler osv. da siden jeg lakkerer da å..

Men, noen som vet hva jeg må gjøre med M3 bakfanger for å få den til å passe, med tanke på hengerfeste ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår