Dans2ur Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Er det normalt at olje tempen er så høy eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Ikke ved vanlig kjøring vil jeg tro, min ligger på max 92-94 ved vanlig kjøring! Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Nei, det er ikke helt normalt ved vanlig kjøring. Men ved banekjøring kan den fort bli så varm. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 okey..hva er feilen da tror du.den har egentlig vært sånn en god stund Nei, det er ikke helt normalt ved vanlig kjøring. Men ved banekjøring kan den fort bli så varm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Feil med temp.føleren eller oljekjøleren. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 når jeg kjører så hopper tempen rett opp til 124-128,men med en gang jeg stopper på tomgang så går den rett ned til ca 100-110.....sinnsykt irriterende å ikke vite hva som er feil.angry2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Hmm.. som regel er det motsatt da, det er når jeg krypkjører eller står på tomgang at temperaturen min går oppi mot 100+. Ellers er min på 90-tallet under vanlige kjøreturer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 da må det være noe galt et sted.jeg sitter konstant å følger med den tempen når jeg kjører.min er aldri under 100 grader. har ikke no særlig peiling på g60 ennå heller så det blir lissom å leite etter nåla i høystakken. noen sa det kunne være olje kjølern men åssen ser man at sånt har gått i støkker a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Som regel intern feil i oljekjøleren. Tette kanaler eller lekasje mellom vann og oljedelen. Ville ha bytta den uansett dersom den er gammel. Sitter rett over oljefilteret. ALufarga firkant med 2 vannslanger inn på venstre side. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Takk for gode råd.da skal jeg se om jeg får byttet denna kjølern.har du peil på hvor mye en sånn koster ca eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 http://cgi.ebay.com/Audi-VW-oil-cooler-95-01-A4-A6-Beetle-Golf-Jetta-Passat_W0QQitemZ260178201160QQihZ016QQcategoryZ46095QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Hvis du skal bytte oljekjøleren så er det likså greit å skifte denne til en ekstern oljekjøler. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 er det en intercooler du mener da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 er det en intercooler du mener da.. intercooler kjøler ned lufta som er komprimert i g-laderen. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Ikke intercooler, men oljekjøler. En slik: Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg