stewie28 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 http://www.bilforumet.no/opplysningen/98160-priser-og-regler-ang-effektokning.html om jeg hadde fyrt nedi twinturbo så hadde jeg ikke betalt noe, siden bilen er en 91 modell, men det kommer vel andre ting i nn i bildet, slik som papirer for at bilen kan ha den motoren? hører om folk som bygger motorer, men får problemer med å få tak i papirer fordi bilfirmaene ikke gir ut papirer. er dette på en måte del en før man tenker på bygge godkjenne og evt betale avgifter? Siter bedre med en kråke i sengen enn ti kråker på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Ville tru det er smartest å skaffe de papirer man trenger før man begynner på noe. Da har man ihvertfall papirene når man trenger det. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Er fra da den var førstegangs registrert i landet dei rekner avgifts reduksjonen, er avgiftsfritt etter at den har vært registrert i landet over 10 år, om det er en 91 modell som er importert og registrert i 2005, så må du betale avgifter Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 ved import av veteran gjelder ikke dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stewie28 Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 den jeg har er en 91 modell men kom til norge i 00, og det med papirer er vel ikke noe lett i dag siden de fleste ikek gir ut papirer? Siter bedre med en kråke i sengen enn ti kråker på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovrebanen Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Du må regne med å betale litt for disse ettertraktede papirene da. Husk at dere belaster importøren med arbeidstid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg