iCandi Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Mornings! Har prøvd å tamed meg alle kommentarer fra andre av mine modds på denne. Tok i utgangspunktet en golf, da jeg skal skaffe meg en til neste år. Har hatt en del diskusjoner om det var kult med plast på en golf. Etter min mening er det det! Prøvde å gjøre den så realistisk som mulig. Så med denne modden planlegger jeg min fredtidige bil... håper den faller i smak:D Org. Modd: Update 1: C&C please:cheers: Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Nice! Veldig bra! jeg syns front bumpern er får langt ut, men pytt pytt :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Nice! Veldig bra! jeg syns front bumpern er får langt ut, men pytt pytt :) Bryr meg svært lite,,Men det står da visserligen MK1.. Det der er jo en MK2:coplight Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 den var fet, litt fake lys foran og føler at fronten henger litt, ellers var den knall! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melian Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 wow mycket bra jobbat! men den bakre kjolen ser konstig ut.. ser inte ut att passa in riktigt. Annars väldigt bra. 4/5 ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Takker! Liker slike fronter... btw... min feil:D Søkte på Mk1, men modda visst en mk2! Sånt skjer, hehe... skal fikse noe på fangeren også, den henger litt for mye opp på den ene sia ser det ut som. Kankje jeg legger på noen dekaler på vinduet bak også, vi får se! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Min mening er at den så MYE penere ut før du gjorde noe med den! Men har funnet noen feil uannsett, gamle bakgrunnen er fortsatt i vinduene. Og frontfangeren ser litt blurry ut rundt ved parklysene. Og bakfangeren ser kanskje litt for liten og litt blurry ut. Samt at jeg synes bildet er for mørkt, vet ikke om du lager de mørke for at det ser kult ut eller om du gjør det for å dekke over småfeil? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Min mening er at den så MYE penere ut før du gjorde noe med den! Men har funnet noen feil uannsett, gamle bakgrunnen er fortsatt i vinduene. Og frontfangeren ser litt blurry ut rundt ved parklysene. Og bakfangeren ser kanskje litt for liten og litt blurry ut. Samt at jeg synes bildet er for mørkt, vet ikke om du lager de mørke for at det ser kult ut eller om du gjør det for å dekke over småfeil? Hehe! Takk for comment. Jeg skifter ikke bakgrunn på updaten, går tilbake til den org. Smaken er som baken sier nå jeg;) Men jeg skal fikse de feilene... Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Neon: Hvordan får jeg realistiske lys? Funker ikke med lens flare(I) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 lens flare blir ikke så bra.. front fangern er liksom ikke helt riktig vinkel, og plastikk passer ikke på gamle biler.. men ellers greit nok:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 du la ikke merke til at du modda en mk2, og skal ha en mk1?! :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Melluh: Jeg tenkte ikke på det da bilen jeg gikk utfra var litt styla allerede. MGR: Jeg har ikke tenkt å bruke lensflare;) Vet med erfaring at det ødelegger bildet. Fikser på frontfangeren i dette øyeblikk. Også er jeg av den typen som liker plast på gamle biler:D EDIT: Ingen som la merke til lambodøra? Den blir klarere på updaten;) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Melluh:Jeg tenkte ikke på det da bilen jeg gikk utfra var litt styla allerede. MGR: Jeg har ikke tenkt å bruke lensflare;) Vet med erfaring at det ødelegger bildet. Fikser på frontfangeren i dette øyeblikk. Også er jeg av den typen som liker plast på gamle biler:D EDIT: Ingen som la merke til lambodøra? Den blir klarere på updaten;) trodde du hadde brukt lensflare.. men så nå at du ikke hadde gjort det.. lambodøra ja.. kommenterer ikke den jeg:p Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Melluh:Jeg tenkte ikke på det da bilen jeg gikk utfra var litt styla allerede. Det er jo ikke noe av hva du kaller "styling" på den Golfen omtrent da. Dessuten må det jo nevnes at en som snakker om å kjøpe seg Golf og om at "Golf er drømmen", burde da vite mer om hvordan en Golf ser ut enn han som først påpekte det - han er vel ikke "akkurat" Norges største fan av Golf, og blir det ikke uansett hvor mye man prøver.. Er dessverre ikke enig i at stailing er kult på en såpass firkantet bil, men denne modden skal du iallfall virkelig ha for. Pent utført, så faktisk veldig realistisk ut. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Det er jo ikke noe av hva du kaller "styling" på den Golfen omtrent da. Dessuten må det jo nevnes at en som snakker om å kjøpe seg Golf og om at "Golf er drømmen", burde da vite mer om hvordan en Golf ser ut enn han som først påpekte det - han er vel ikke "akkurat" Norges største fan av Golf, og blir det ikke uansett hvor mye man prøver..Er dessverre ikke enig i at stailing er kult på en såpass firkantet bil, men denne modden skal du iallfall virkelig ha for. Pent utført, så faktisk veldig realistisk ut. Eirik enig... grunnen til at fronten ser ut til og henge, er for at fronten er mye lavere i front en ved hjulet...og det ser man lett i forhold til skyggen og kanten som vender inn mot karosseriet... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg