ole12 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Vis det de kabelkontaktene som vi snakker om farger på, så har jeg funnet dem og bytte om. Virket som det hjalp en del, hørtes ut som om motoren reagerte fortere. er litt vannskelig å se om det hjalp på turtallet, skulle bytte skiver, så klarte jeg å knekke den suuupertynne metallflisen som holder samen nåla til speedometer huset. Må jeg kjøpe nytt hus da får få til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junjun Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Har du fått fikset bilen? Har også dette problemet, og lurer på hva som er galt.. Siter Vw Corrado G60 1990 Mercedes 190E 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Nei desverre, har aldri komt på fikse det. Fordi det skjer så veldig skjeldent, og når de først skjer. Så bytter jeg bare på sensorene, svart på blå og blå på svart. Så fungerer det helt fint. Så er nok bare sensoren som er gåen, og lambdasonen som er dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Jeg koblet av strømmen ISV'n, og da sluttet den å henge på høyt turtall... Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg