ChristR Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg Troooor iallefall jeg er forumets første med 220V Metabo Prøvde den litt idag, var helt sinnsyk forskjell fra den dårlige DA'en. Digger den allerede. Herlig maskin å jobbe med. Fikk med Scrubbingpute, finnishpute og lammeullspute. Kom på 3737,- Proffpartner Nicolaysen i Fredrikstad. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Gratulerer så mye Regner med det kommer en omtale etter litt bruk Hva er styrken og hastighetsområde på den der????? Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Very nice! Tror pirex har metabo;) Ikke sikker på om det er 220V men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Pirex har 110V med hissig transformator;) Hastighets området på den er 700-2200rpm, fordel på 6 "hakk", men justering er trinnløs. Den er utrolig sterk. Skal yte 14NM. Jeg har iallefall ikke funnet noen måte å for å få holdt den igjen på lav hastighet. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Grættis:) Mye dritt å fjerne fra lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg har ikke så mye feil på lakken min lengre, men noen swirls og riper kommer alltid. Swirl-fjerning har aldri vært så lett som nå iallefall. Tok bare et par min å fjerne 1/4 av panseret. Før har jeg brukt laang tid med mye press og grove kombinasjoner. Eneste som det går ann å klage på er plasseringen var hjulet som justerer farten. Denne kunne vært mer synlig mens man arbeider. Så nå blir det å kjøpe pads og produkter fra AG:) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Niiiiice.... Work, dont play......he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Dette er jo mere en leke enn arbeidsutstyr for meg da men.. :P Nice å få med en ny treningsbag da;P Hehe Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 utrolig kul. Hvor mye skulle du hatt for å ta hele bilen min? :P Ikke for å være lat eller no, men jeg hater å ordne på lakken tar så utrolig lang tid og det er rimelig slitsomt. Ikke misforstå jeg kan pusle med ting lenge, men det er så slitsomt når man ikke har garasje og alt må bli gjort i løpet av 6-7 timer... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Jeg har heller ikke garasje, så skjønner problemet du har Dammed. Men vurderer å stikke opp i den store bilpleie garasjen i Askim en søndag og ta bilen skikkelig der. Hvis du ikke gidder og ikke har tid, hvorfor ikke ta en panel av gangen? Tar litt tid å bli helt ferdig, men det er helt greit. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Gode greier vettu. Nå flytter jeg snart til kåk med dobbel garasje i Halden, så da kan jo du ta bilen min mot å få låne andre halvdelen;-) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Nå skal ikke jeg si ja til noe som helst tror jeg:P For ellers må jeg farte Østfold rundt å polere biler:P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Køddær fælt jeg vettu:-) Hvis ikke Menzerna gjør sakene med bilen min med DA går jeg til innkjøp av roterende selv. Nå er det sinnsykt frustrende å sitte uten garasje i Trh med øspøs utendørs og en kasse med nye ting fra cleanyourcar innendørs. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Skulle tatt deg en tur til levanger da :p Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Skulle tatt deg en tur til levanger da :p Levanger er nord for Trondheim, og alt nord for Trondheim er jo sameland, og til sameland drar man jo som kjent ikke uten å ha blitt beordret dit av forsvaret;) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg