Gå til innhold

Spl audio og bm

Ranger emnet


kawaudi

Anbefalte innlegg

Har byttet til meg 1 stk Spl 12"Demolition2 og en bm audio psx-d2

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=PSX-D2&vg=76&vgpath=Varekategorier/48/7/76

 

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=WA300-78F&vg=49&vgpath=Varekategorier/48/21/ hvordan sette dette for og få en god løsning i min peugeot 405 sedan, går det ann og få noe fin lyd ut av dette , Hva slags kassevolum anbefaler dere ?? er dette en bra sammensettning ,

Nissan 200sx s14 Goobilen

Daihatsu Charade 1,0cs Pendlerbil

Mazda 323 1,6i Bilen te Dama:) X:Audi 200 20vturbo. Opel Omega 2,0i Opel Rekord 2,2i.Suzuki Alto 0,8sOpel kadett 1,8gsi Peugeot 405 Sri. Audi 80 Rsr.Opel Senator 2,5i. WV caddy+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er jo at de reklamerer med Dual Mono på en forsterker med bare 1 kanal...

Dual Mono er faktisk en 2-kanaler med helt separate kretsløp.

 

Men har ikke vært borti noen av delene, så kan ikke si mye. Liker personlig ikke slikt utstyr, men det er meg...

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke testa noen av de.. så alt jeg da kan si er ting jeg har hørt :p

 

subbene har jeg aldri hørt noe godt om, men kan godt hende de funker..

 

at ampen leverer 2350W har jeg ikke helt trua på, men som sagt aldri testa noen av de..

 

meiner jeg så det var 800watt rms den gidde forsterkeren, bytta det i en 15t sony så synnes det var litt dumt og si nei til

Nissan 200sx s14 Goobilen

Daihatsu Charade 1,0cs Pendlerbil

Mazda 323 1,6i Bilen te Dama:) X:Audi 200 20vturbo. Opel Omega 2,0i Opel Rekord 2,2i.Suzuki Alto 0,8sOpel kadett 1,8gsi Peugeot 405 Sri. Audi 80 Rsr.Opel Senator 2,5i. WV caddy+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er jo at de reklamerer med Dual Mono på en forsterker med bare 1 kanal...

Dual Mono er faktisk en 2-kanaler med helt separate kretsløp.

 

Men har ikke vært borti noen av delene, så kan ikke si mye. Liker personlig ikke slikt utstyr, men det er meg...[/quote

 

slikt må jeg erlig si jeg ikke har peil på , :) men har dere noen løsninger som kunne funket til den da, hvordan koble denne subben til forsterkeren på best mulig måte ..trenger den tettkasse ?? portetkasse`??? hvordan sette den i bilen for mest mulig futt ??

Nissan 200sx s14 Goobilen

Daihatsu Charade 1,0cs Pendlerbil

Mazda 323 1,6i Bilen te Dama:) X:Audi 200 20vturbo. Opel Omega 2,0i Opel Rekord 2,2i.Suzuki Alto 0,8sOpel kadett 1,8gsi Peugeot 405 Sri. Audi 80 Rsr.Opel Senator 2,5i. WV caddy+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår