FX2000 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 FEEEET bil å Kjøre.. når jeg satt meg inn i denne bilen var den like lett kjørt som min 320i, samtidig som det gikk som et HELVETE.. Morro Morro :) og får å ikke glemme lyden av spærra på 2-gir i fullt hjulspinn, så drømmer jeg om den hver eneste dag :) hehe var morro å Kjøre litt oppå gjøvik ja.. både med 320i og M3... får ta en tur opp når snøen har lagdt seg :) :race Mvh Fredrik :race Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Fin bil. Det er moro med M3. Hehe. Likte fargen og fronten godt. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hvis noen er interesert i å lese mine 2 cent bør frontfangern vingen og bakrutesenken brennes, ellers var den helt kanon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 fronten bør hives jah :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Hvis noen er interesert i å lese mine 2 cent bør frontfangern vingen og bakrutesenken brennes, ellers var den helt kanon! :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg