PureVentoPOWER Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Heisann Er ny her på bilforumet. Tenkte jeg skulle lage en liten prosjekt tråd, for og motivisere meg selv litt. hehe. Kom gjerne med tips og gode råd:) Kjøpte denne bilen i sommer e36 M3 Litt info om bilen: Motor: er en 3.0L M3 og org M3 kasse med sinter clutch. Grenrør og skorpion effetanlegg. Inntriøret: Ribba inni, 2 sparco evo pluss stoler. Mtech2 ratt og girkule Understell: K-sport justerbar, høyde, hardhet, spissing. mobimech diff 4.88 utveksling 75% sperre. Stabbstagg i motor. Og etter min mening er det MYE som må gjøres. Felger Frontfanger Bakfanger Men senk forran Ny soting fremme Shortskift ny bærebru styrestagg Plugger Karbon innsug Alle foringer i giroverføringen skal byttes når kassa skal ut Motor skal ut og sette gjøres klar til presse Og viss alt går etter planen skal pressa inn når feriepenga kommer. Pluss masse andre småting jeg sikkert kommer på undervegs. Oppstart dato 31.10.07 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 gå inn på http://www.photobucket.com og registrer deg der (GRATIS) Der kan du også holde litt styr på bildene dine, og du kan laste opp videoklipp osv.. Foresten; Velkommen til forumet :) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 gå inn på http://www.photobucket.com og registrer deg der (GRATIS) Der kan du også holde litt styr på bildene dine, og du kan laste opp videoklipp osv.. Foresten; Velkommen til forumet :) Takker:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Da ble det nye felger. Syns det hjalp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driftstar Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Definitivt bedre med de nye felgene :) Siter Prosjekt Sportquattro sedan Bilen @ Rosa Ligans side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Axel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Det der var en av de finere stylingkit'ene jeg har sett til e36 i allefall ;) Åssen produsent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 ser ut som rieger bakfanger.. m3 gt vinge, m3 skjørt, og rieger m3 e46 front Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Axel? stemmer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 ser ut som rieger bakfanger.. m3 gt vinge, m3 skjørt, og rieger m3 e46 front Helt riktig:) Leter etter 6trind kasse nå, noen som har? Det er for lite med 5 med den høye utvekslinga:( Da har jeg 2 5 trins M3 kasser til salgs, tåler 750hk org;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 stemmer:P Bah! halla =D Velkommen inn på forumet du oxo =) Kjipt det som skjedde mens du eide forrige M3'n :P Og gratulerer med ny, hørt mye om denne fra Fredrik. Liker også planene dine, ser for meg at denne blir naaajs til sommeren ;) Lykke til videre, skal følge med her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Bah! halla =D Velkommen inn på forumet du oxo =) Kjipt det som skjedde mens du eide forrige M3'n :P Og gratulerer med ny, hørt mye om denne fra Fredrik. Liker også planene dine, ser for meg at denne blir naaajs til sommeren ;) Lykke til videre, skal følge med her! Takker:) Har mye planer gitt, må si jeg gruer meg "digert", Og var inne på tanken til og selge denna også. Men håper at noen gir meg et hardt spark i rævva:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 hvorfor har du ikke skrivd noe om topp hastigheten??? er det fordi den er på rundt 150km't?? jah du trenger SÅRT 6-trinns ;) Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 hvorfor har du ikke skrivd noe om topp hastigheten???er det fordi den er på rundt 150km't?? jah du trenger SÅRT 6-trinns ;) Mvh Fredrik Bilen min bruker da hvertfall ikke halve dagen opp til 150 da fredrik:P Sånn som rx7en din gjør, eller den går jo ikke engang, rotor POWER HAHA... Vi får diskutere videre på jobben vi;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Kul bil, ble enda bedre med nye felger:) Hva med å beholde fangerne da? "alle" kjører jo org m3..denne skiller seg litt ut iallefall, uten å bli harry.. Denne gikk i bergen før sant? Er det lov å spørre om den er godkjent?:hide Sjekk ut bimmers.no også da...(hvis det er lov å skrive slikt her da:nono: Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg