high octane Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Hehe... Og jeg som trodde at Villstyring bare var en liten gutt som så opp til deg, og så er det dama di...muahahaha... Ikke gutt nei...isåfall ikke som jeg har lagt merke til. Sikkert flinkere med bil hun enn deg, men er vel kanskje ikke interessert i det du.(?) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Ikke gutt nei...isåfall ikke som jeg har lagt merke til.Sikkert flinkere med bil hun enn deg, men er vel kanskje ikke interessert i det du.(?) Det kan jeg vanskelig forestille meg, men det kan da også godt hende. Jeg kjører ikke mindre enn 40000 i året, har førerkortklasse ABEC1D samt "utrykningslappen" (kode 160), så jeg tipper at jeg er mer erfaren og allsidig som sjåfør. Mulig at hu er bedre enn meg til å spinne og sladde, for det har jeg ikke interesse av :) Jeg har for øvrig ingen ambisjoner om å finne det ut heller ;) Jeg er veldig bilinteressert, men jeg gidder ikke å bruke penger på det. Foretrekker MC, med tanke på ytelser - siden jeg må opp i så jævlig mange hundre tusen for å få en bil som har sjanse til å matche MC-en :D Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Det kan jeg vanskelig forestille meg, men det kan da også godt hende. Jeg kjører ikke mindre enn 40000 i året, har førerkortklasse ABEC1D samt "utrykningslappen" (kode 160), så jeg tipper at jeg er mer erfaren og allsidig som sjåfør. Mulig at hu er bedre enn meg til å spinne og sladde, for det har jeg ikke interesse av :) Jeg har for øvrig ingen ambisjoner om å finne det ut heller ;) Jeg er veldig bilinteressert, men jeg gidder ikke å bruke penger på det. Foretrekker MC, med tanke på ytelser - siden jeg må opp i så jævlig mange hundre tusen for å få en bil som har sjanse til å matche MC-en :D ÅÅÅ! Skjønner...du er en sånn flatgasser. Hva faan du skal med så mye hester i en bil da? Det er i svinga slaget skal stå uansett så. Det jeg mente var vel at kanskje ikke er så jævli flink til å skru, siden du hovedsaklig henger på stripa og juridisk. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Det er i svinga slaget skal stå uansett så. Helt enig ^^ Det jeg mente var vel at du kanskje ikke er så jævli flink til å skru, siden du hovedsaklig henger på stripa og juridisk. Er ikke flink til å skru jeg heller, men jeg prøver :) Vi kan ikke alle være best i alt ;) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 kan ikke bare de som vil råne, råne da? å de som vil kjøre famile bil, kjøre familie bil;P hadde det ikke bare vært lettere å bare passe på seg selv? 240 POWER;P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg