hdanielsen64 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hei! For en tid tilbake var det noe galt med tenningen på bilen min, og fikk en til å fikse dette for meg. Da jeg fikk tilbake bilen fant jeg ut at varselet (alarmen) som hviner hvis man har glemt å skru av frontlyktene, aktiveres når man åpner døren når bilen er igang. Er det vanskelig å koble om denne igjen, slik at det blir riktig? Når motoren ikke er igang, fungerer denne slik den skal. Takker på forhånd for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 KAN kansje være att den summeren i sikringsboksen er satt feil vei? Prøv og se om det går ant og snu på den.. :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hdanielsen64 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Usikker på hva du mener, skal jeg snu sikringen? Dersom dette ikke fungerer, noen anelse på hva det kan være? Takker for kjapt svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Er ikke sikkring.. Er en svart liten firkantet boks.. Står ett nr på den men husker ikke hva det var.. Prøv og start motoren og optne døra og hør / føl hvilken det er.. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hdanielsen64 Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fungerte ikke :( Noen andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 beklager :/ Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg