DaButcher Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Huff det var leit:( Det værste er nok for eksen (som kranglet med han), samt da for familien selvsagt. Selv om det var hans valg å kjøre, så tror jeg nok det er en naturlig reaksjon å føle litt skyld i etterkant av en slik opplevelse. Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 . Han tok inn mye biler fra USA i sin tid.90 tallet Han tar vell inn støtt og stadig volvoer? hehe. Har handlet med han sjøl. var i kontakt med han når han hadde en svart bertone, visste ikkje det var dinne det var snakk om. Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 jepp åsmund bøle heter han fra skjåk.. jeg kjenner ham godt. Jess.. Han bodde i Oslo når jeg handla av han :) men det er jo nesten en menneske aldre siden,ihvertfall en ungdomstid siden..hehe GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Han tar vell inn støtt og stadig volvoer? hehe. Har handlet med han sjøl. var i kontakt med han når han hadde en svart bertone, visste ikkje det var dinne det var snakk om. Han drev kun,eller nesten kun med 242-244 turbo den gangen. Det var da disse gikk for en snickers bar over there. :) Mener å huske at han også tok inn den sølv 244 GLE saken som har en vanvittig finish,vært på masse treff :) Mye OFFTOPIC nå..hehe GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 sorry ass men noen biler er verdt mer en mennske liv! trenger ikke å si mer! -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 sorry ass men noen biler er verdt mer en mennske liv! trenger ikke å si mer! det var vel nesten det dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 "nesten"..!??! Blir helt sjokkert av enkeltes innlegg her.. Av noen innlegg her så tror jeg enkelte her har mindre vett enn de som vraka 262n! Men de fortjener ikke å bli kasta dritt om her på forumet fordi.. De har en tung tid forran seg som de garantert husker og lærer av. VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Det holder ikke med lærepengen en får for å nesten kjøre seg ihjel, en må jo få skit kastet etter seg og straffeforfølgelse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 sorry ass men noen biler er verdt mer en mennske liv! trenger ikke å si mer! Du skulle vel vært skutt væ?? Er livet ditt som ikke er verdt mer isåfall det det da... faen meg det dummeste jeg noen gang har hørt!! Gammal er du?? :rockets dukenukem Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Ingen biler er verdt mer enn mennesker, og ingen vil disse toskene noe mer vondt, men det forhindrer ikke at de fortjener pepper. Og hva er vel mer naturlig enn å gi pepper i denne tråden. For det er vel ikke slik at det er greit med klapp på skulderen, men ikke å påpeke hvor usannsynlig ultratoskete det det er å fyllekjøre, uansett promille? Og nei, jeg har aldri fyllekjørt! __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Forum! Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Dette blir uansett altfor barnslig, de fleste her skal vel forestille og være voksne mennesker istand til å holde enkelte meninger og utsagn for seg selv, iallefall være istand til å tenke før en skriver..?? Trodde dette var ett BILforum jeg eller har jeg misforstått?? VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Barneportalen.no:P http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hva vil du som la ut denne posten egentlig m denne posten? Vil du ha sympati for 2 kamerater? Eller hva vil du? Du MÅ jo skjønne at det kommer masse møkk,som og er fortjent når man setter seg selv i denne situasjonen... Men det patetiske med dette,er at hadde det vært ANDRE veien. EKsempel. Dine kamerater hadde blitt påkjørt i denne Volvoen av en som kjørte i fylla,de hadde fått de samme skadene. Hvem hadde dere hengt ut da? Man må IKKE glemme dette. Liker dere ikke dette,så drit heller og post sånne saker på et av norges største internett communities. GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 jeg er 20 år, du kan si hva du vil men jeg mente ikke vennen dine sine liv, bare det er vise biler som jeg mener er vært mer en mennske liv, jeg står fast på det jeg mener -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg