mathen Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Jeg sliter litt med å få koblet forsterker til original kassetspiller på vectra b 99-mod. Det finnes ikke noe sted å koble phono kablene. Noen forslag? Og den remote kablen, hvor skal denne kobles?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 etter det jeg har skjønt er det ikke mulig å koble forsterker på denne.(rett meg hvis jeg tar feil) Jeg hadde gått for å kjøpe ny spiller. Men har du kasettspiller i 99 mod vectra??? Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det sitter en kasettspiller i den ja =S av alle ting, he he... Men er cd veksler da... Så det finnes ingen omformerkabler eller noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 er ikke en ekstra phono utgang på veksleren da? Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det er mye mulig, den har jeg ikke tenkt på... Må bare finne en finurlig måte å få ut den på da... Er noe innebygde greier =@ bare no dritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Kjøpte like så godt ny spiller i dag =) Ble knall! Men mistet der den datoen i kjørecomputeren står da! Er det noe mulighet for å bare få den til å vise dato? Eller kommer den til å stå helt "blank" for evig og alltid? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 klipp av den helblåe kabelen på strømtilførselen. Da kommer datoen til å stå der hele tiden Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 klipp av den helblåe kabelen på strømtilførselen.Da kommer datoen til å stå der hele tiden Jepp gjorde jeg også:) Funka fjell:) Siter 91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort. 89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt. 96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt BMW Prosjekt attåt;) e30 320 92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Takker for tipset z19dt, funket som bare det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 klipp av den helblåe kabelen på strømtilførselen.Da kommer datoen til å stå der hele tiden Hvor er denne? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 hvis du vil ha det fulstendig bra så kjøper du en adapter til spilleren, så blir displayet brukt som før:-) koster vel og merke 1200kr, den som jeg kjøpte til pioneer spillern min.. Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 et lite spørsmål til... den skiltplata mi vibrer og bråker no så inn i h.... når jeg spiller... noen tips til å få fikset det på en måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 et lite spørsmål til... den skiltplata mi vibrer og bråker no så inn i h.... når jeg spiller... noen tips til å få fikset det på en måte? Hmm mange som bruker gamle sykkelslanger å stapper bak, altså alt av gummi å sånn dritt som tar av vibrasjonene osv funker bra:):disco :disco Siter 91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort. 89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt. 96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt BMW Prosjekt attåt;) e30 320 92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Du kan også slenge på ett par smale magnetlister, ei på hver side klistret på skrå gjør susen så fremt skiltramma ikke ligger klistret rett på karosseriet. Trenger vell 2 mm ellernosånt hvis det skal se pent ut. Men pass bare på at du helst bruker noe som holder seg i ro, slik at det ikke gnur fram og tilbake å forårsaker unødvendig slitasje mot lakken. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Hmm mange som bruker gamle sykkelslanger å stapper bak, altså alt av gummi å sånn dritt som tar av vibrasjonene osv funker bra:):disco :disco bruker papp mellom skiltet jeg :tannløs: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg