berttheman Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hei. Er det noen her som vet om det går an og bygge om ein vanlig bakaksel om til sperre og evt hvor en får kjøpt d delene som trengs? Siter 02 Bmw 520 iat Msport, 96 mod Bmw 5xx e34 90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Bare å finn fram esaben det Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Er mange muligheter til det du.. Esab/norweld osv osv.. Eller kjøpe en diff med sperre i.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 http://www.bakaxel.se aussie locker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Noe sier meg at trådstarter ikke er på jakt etter sperre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Mulighet til å forklare litt bedre hva du er ute etter? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hadde ein plan om og skaffe meg sperre til en rimelig peng uten og sveise!! Og problemet er att her jeg bor er det ganske vanskelig og finne en brukt sperreaksling. Viss jeg finner en på nette regner jeg med at det koster skjorta og få fraktet den hit. Og tenkte derfor att det kansje er like grett og billig og bygge om den orginale akslingen (hvis det er mulig?). Siter 02 Bmw 520 iat Msport, 96 mod Bmw 5xx e34 90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Du er fortsatt fast bestemt på at det skal være sperre (full låsing av differensialen)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Ikke 100% sperre. Hvet ikke hva som er normalt jeg? Siter 02 Bmw 520 iat Msport, 96 mod Bmw 5xx e34 90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hvet ikke hvor mye som er normalt og det spiller ingen rolle bare det er "sperre" uten og sveise den... Siter 02 Bmw 520 iat Msport, 96 mod Bmw 5xx e34 90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 diffbrems kalles d... er d rundt 60-70% truetracken låser? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 tracen er 100% når den er "på" den..men hvis du ikke har pådrag, går hjulene fritt..på asfalt hvertfall, på grus og sand så går innerhjulet noe fortere enn det skal.. men til trådstarter, det beste alternativet er vel å bygge om til 240 bakaksling og kjøpe en truetrac klump fra http://www.summitracing.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.