kran-terje Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Noen som har noen tips og råd angående motorbytte av denne sorten når det gjelder elektronikken? Er det best å bare kjøpe en skeiv 940 og lime all elektronikken over? Håper på respons... Siter Elg, skogens konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Noen som har noen tips og råd angående motorbytte av denne sorten når det gjelder elektronikken? Er det best å bare kjøpe en skeiv 940 og lime all elektronikken over?Håper på respons... Årsmodell på kjerren din? Om den er 89'-> med en F motor, så er dette lekende lett! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 http://www.bilforumet.no/200-serien/101600-guide-fra-a-til-f-fk-ft-oppdatert-19-10-07-a.html Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kran-terje Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Årsmodell på kjerren din? Om den er 89'-> med en F motor, så er dette lekende lett! Det er en 85 mod trur jeg, og det sitter en 200 K i den. Tror det blir litt av ei suppe...! Siter Elg, skogens konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Er lekende lett uansett. Bare å bruke ledningsnett fra 240 med b230f og LH-2.4. Spor ledningene fra det gamle nettet inn i bilen, og skjøt de mot de på det nye ledningsnettet. Easy as pie. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kran-terje Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Er lekende lett uansett. Bare å bruke ledningsnett fra 240 med b230f og LH-2.4. Spor ledningene fra det gamle nettet inn i bilen, og skjøt de mot de på det nye ledningsnettet. Easy as pie. Jøss, så greit det høres ut da! Takker og bukker. Da blir det handel av 940 høytrykksturbo til uka! Siter Elg, skogens konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kran-terje Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 http://www.bilforumet.no/200-serien/101600-guide-fra-a-til-f-fk-ft-oppdatert-19-10-07-a.html Så alt jeg trenger, er ledningsnettet du har til salgs...? Siter Elg, skogens konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ja, og du må selvsagt flytte LMM'en og lodde på formotstander, men alt dette står i guiden. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 +tankarmatur med forpumpe, og hovedpumpe under bilen. K motorene har vel returen liggende klar... også er det et pluss med el. speedometer så du slepper feilkoder å tøv... Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kran-terje Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ja, jeg har lest litt om formotstander og LMM. Høres greit ut detta. Regna med å måtte få noen ordentlige pumper ja... Takk skal dere ha! Siter Elg, skogens konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.