hummm Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hei. Ser på en A4 1,8TQ fra Nico Auto, men er redd for å bli lurt av en sjappe som er kommende tv2 hjelper deg fiende.. Noen som har erfaringer med desse? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Da hadde jeg driti i det! Det er ikke akkurat mangel på A4 1,8t til salgs. Og om de som selger har gjort en så dårlig jobb at de havner på "tv2 hjelper deg" hadde jeg fint funnet meg ett annet sted å kjøpe fra Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Var ikke det.. Har ikke hørt noe om dem, så vet ikke om de er bra eller dårlige.. Det jeg tenkte og finne ut ved å spørre her. Er mangel på 1,8T med quattro, som er kjørt lite til den prisen der jo... Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Det er vel en grunn til at der billigere enn alle de andre 1,8 TQ som allerede er på markedet. Et firma vil jo gjerne tjene mest mulig penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hvorfor er de kommende tv2 hjelper deg fiende? Også kan du jo lure på hvorfor km og pris er så lite! - Ugler i mosen er det noe som heter Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 eller så er det bare at de ikke har mer lagrings kapasitet til biler og de derfor selger noe billigere for å få det vekk. Sjekk om du kan finne om noen har klaget til forbruker rådet om dem ved å kontakte forbruker rådet. Vet ikke om de kan gi ut slik informasjon. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg