skallist Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Hei! Midt i en rundkjøring sluttet sub'en å gi fra seg lyd. Det lyser på forsterkern og alle sikringer er inntakt! hvor starter jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Forsvant lyden i ein rundkøyring!? Du må nok reise tilbake og leite etter den! :) Sjekk alle tilkoblinger (på subkassen og) Har du muligheiter for å måle spenningen på forsterker, so gjere du det NB! Ikkje lag nokre kortslutninger! Det kan væra greit å koble vekk minusen på batteriet viss du skal sjekke tilkoblingene Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skallist Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 målte 0 over høytalerutgangen på forsterkern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skallist Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 fikk målt litt til, viste seg at når jeg hadde stilt litt på forsterkern så fikk jeg lyd, men var bare på én bestemt innstilling, hvis jeg vrei på "gain" en millimeter så forsvant lyden igjen. Råtten forsterker?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Dårlig kontakt inni der ja... åssen forsterker er det snakk om?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 tror muligens pottmeteret på "gain" kan være ødelagt, dra til en elektronikk butikk og spørr om de kan bytte det for deg. om du ikke innhar ferdighetene og kunskapen selv :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skallist Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hehe.. er biltema forsterker til rundt en 1000lapp.. fra i fjor en gang. men jobber på biltema så hvis den er fucked så får jeg en ny en i stede.. tror ikke jeg gidder å reparere noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg