VolvoBændik Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Heisann,ei veninde har trøbbel med bilen sin.En Sierra 86mod 2.0is.Den har bra tenning,men hvis den i hele tatt starter,så stopper den etter ei lita stund.Stopper ganske så momentant.Bra med lading. Kan det være bensinpumpa? Dårlig kontakt noen plass?? Har lite erfaring med ford,men hører et rele når jeg kommer til hakk nr2 på tenninga,antar det er rele'et? Håper på svar raskt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 det relè'et du hører er vel relè'et til bensin pumpa. på en audi jeg hadde så var bensinpumpa gåen, men da begynte bilen å fjuske etter jeg hadde kjørt en stund. prøv å bytt tennings deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBændik Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Bensinpumpa var gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 pleier å værra et leit problem det. min gamle spiste pumper.. byttet 4 stk på 2 år :( Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBændik Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Deven :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg