Gå til innhold

mitt anlegg :)

Ranger emnet


kimmi89

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe... ja da har du nok et strøm problem :) men det er jo bare moro :) driver med mitt eget litlle prosjekt nå. skal prøve meg på litt støping i dag. ligger under prosjekter om du vil ta en titt.

bytte strømledning fra dynamo til batteri er nok også lurt kanskje..? har du kondensator?

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kassa er sånn den ska være ;) fikk mål av han som har dybabel golfen ;) så her er alt rett hehe spiller helt sykt

 

har du målene av kassa di? + litt info? hvor tykke og lange rør og slik?

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har lik bil som deg.. nesten hvertfall.. har 1,6 jeg da.. men har et spm til deg, hvor store er høytalerene dine i dørene foran? skal sette inn noe nytt i mine dører og bak for den saks skyld, men lurer litt på hvor god plass det er der.. har du noe bilder av det? fin bil:)

1997 Audi A3 1,6

1986 Audi 200 Turbo Quattro-x-

1989 Ford sierra Dohc-x-

1988 Nissan Sunny 1,3-x-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rent og pent anlegg:) men ble det ikke forskjell når du snudde elementene med magneten ut? om det spillte djupere? hadde en 12"fubr i en 34l bassrefleks kasse engang og den snudde jeg med magneten utover og da ble det plutsli punsh og djupbass men..jaja...måtte bare spør:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår