kimmi89 Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 var ikke noe lydforskjeld mn golf neei A3 :P hehe ja lyden er kjempe bra :D:D å bagasjeplass hvem trenger det a har jo bakseter =D Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Hei! Jeg ser du har samme spiller som meg, en Boss BV-9965 kombinert CD/DVD spiller med skjerm. Jeg har nettop kjøpt den, og får ikke skjermen til å virke når jeg spiller av verken CD eller DVD. Med en gang jeg putter inn en plate kommer det melding på skjermen om at jeg ikke har lov til å gjøre dette mens jeg kjører (Denne meldingen kommer selv om jeg bare har på tenningen og står stille). Jeg skjønner at denne meldingen vil komme når jeg prøver å se DVD mens jeg kjører, men skal det ikke komme opp ei liste over sangene når jeg prøver å spille av en vanlig CD? Har du omkoblet din, eller funket den fra starten av? Jeg får lyden fra CD'en, men det er litt kjedlig å ikke kunne bruke skjermen når jeg bruker spilleren til annet enn radioen. Til radio funker skjermen som den skal. Håper noen leser innlegget mitt og kan hjelpe meg litt.. Takk :) du bare kobler den ledningen som skal til brekket til jord:) Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Spillern koster vell mest :O ^^ koster ikke den rundt 12 000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 hehe nei den spillern koster hele Kr. 3790 ;) er forsterken som koster mest hehe Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 hvet ikke helt hva jeg tengte på der nei, men hjelper det at de er byggd på samme plattform??? Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 vet ikke hehe har ikke så mye peil på sånn har fått hjelp til det meste untatt bygging av kasse Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hei! Jeg ser du har samme spiller som meg, en Boss BV-9965 kombinert CD/DVD spiller med skjerm. Jeg har nettop kjøpt den, og får ikke skjermen til å virke når jeg spiller av verken CD eller DVD. Med en gang jeg putter inn en plate kommer det melding på skjermen om at jeg ikke har lov til å gjøre dette mens jeg kjører (Denne meldingen kommer selv om jeg bare har på tenningen og står stille). Jeg skjønner at denne meldingen vil komme når jeg prøver å se DVD mens jeg kjører, men skal det ikke komme opp ei liste over sangene når jeg prøver å spille av en vanlig CD? Har du omkoblet din, eller funket den fra starten av? Jeg får lyden fra CD'en, men det er litt kjedlig å ikke kunne bruke skjermen når jeg bruker spilleren til annet enn radioen. Til radio funker skjermen som den skal. Håper noen leser innlegget mitt og kan hjelpe meg litt.. Takk :) Koble konstantstrøm på den som ska på brekket? Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg gjorde akkurat dette i går var det vel.. Skulle sette inn ny spiller. funka bra i 2 min så ble skjermen blå.. JA KOBLE EN JORING ELLER EN KONSTANT STRØM PÅ DEN LEDNINGEN DET STÅR BREKK PÅ :) Da vil den ikke bli bli blua da da di da da da da da di dada im blue da dad dida da dei. For de som ikke skjønner hvilken låt det er så kan dere bare ha det så godt.. overtrøtt humor Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 et nytt bilde ;) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1/2en Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 stuilig det der.. men hvor ble det av dynabel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 dynabel er da der det ;) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Jeg hadde tenkt og legge inn her da jeg så de første bildene.. ; HVORDAN I HELVETE KAN DU GJEMME DE DEILIGE SUBBENE INNOVER I EN BASS KASSE. hehe.. Har to stykker selv. men en hver vei.. Det er berre lekkert.. Fått fiksa problemet med displayet? Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 ja her funker alt :D men må ha bedre batteri :( så tenkte jeg skulle spare til Kinetik HC2400 da har jeg ivertfall nokk strøm Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 er ikke den kassa di ganske liten? har samme elementene selv + samme forsterker og di nye elementene til dynabel (de gule) + divers annent ;) er meget inponert av dynabel Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg